تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آئودی A6 آوانت ۲۰۱۹ این استیشن شیک معرفی شد

کمپانی خودروسازی آئودی یکی از معروف ترین برندهای خودروسازی است و خودروهایی شیک و ویژه طراحی می کند. امروز در نیک صالحی می خواهیم به معرفی آئودی A6 آوانت جدید بپردازیم. خودرویی استیشن و زیبا که در ادامه می بینید.

معرفی آئودی A6 آوانت ۲۰۱۹

در برهه‌ای از زمان، خودروهای استیشن تنها به جنبه‌ی فضای کابین و بار توجه نکرده و طراحی‌های جذابی را به نمایش گذاشتند. برندهای لوکس این رویه را کاملاً دنبال کردند و آئودی یکی از خودروسازانی است که باید به خاطر تولید استیشن‌های جذاب کنونی از آن قدردانی نمود.

معرفی آئودی معرفی آئودی A6 آوانت

آئودی A6 آوانت ۲۰۱۹ یکی از جذاب‌ترین و ناب‌ترین استیشن‌های این روزهای دنیای خودرو است. ما شاهد خودرویی لوکس، خوش‌تیپ و کاربردی هستیم؛ و هم‌اکنون گالری جذاب و گسترده‌ای از این خودرو منتشر شده و ما می‌توانیم تک‌تک جزئیات آن را تحلیل نماییم.

A6 آوانت جدید به لطف قوس‌های چرخ عضلانی، اورهنگ های کوتاه و خط سقفی که به‌طور مناسبی به سمت عقب کشیده شده اسپورت تر از نسل پیشین دیده می‌شود. ما واقعاً به دنبال مشاهده‌ی نسخه‌ی اسپورت تر RS6 آوانت هستیم که قطعاً نمونه‌ای سطح بالاتر خواهد بود.

معرفی آئودی معرفی آئودی A6

با انتشار تصاویر جدید، آئودی همچنین طیف پیشرانه‌های این خودرو را تأیید کرده است. A6 آوانت جدید در اروپا با ۳ پیشرانه‌ی توربو قابل سفارش خواهد بود. مدل پایه از پیشرانه ۲ لیتری TDI استفاده می‌کند که قدرت ۲۰۴ اسب بخاری داشته و با نام A6 آوانت ۴۰ TDI شناخته می‌شود. مدل بعدی ۴۵ TDI کواترو نام داشته و از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری TDI با خروجی ۲۳۱ اسبی استفاده می‌کند. نهایتاً به نسخه‌ی ۵۰ TDI کواترو می‌رسیم که قلب تپنده‌ی ۳ لیتری متفاوت با قدرت ۲۸۶ اسب بخاری دارد.

معرفی آئودی A6 آوانت جدید

پیشرانه‌ی ۴ سیلندر به گیربکس ۷ سرعته S ترونیک دوکلاچه متصل بوده درحالی‌که
مدل‌های ۶ سیلندر با یک گیربکس ۸ سرعته تیپ ترونیک مبدل گشتاور همکاری می‌کنند.
این نسخه‌ها همچنین به‌صورت استاندارد دارای سیستم چهار چرخ محرک کواترو
و دیفرانسیل مرکزی با قفل شوندگی خودکار می‌باشند.

معرفی آئودی معرفی آئودی A6 آوانت شیپک

مدل‌های ۳ لیتری TDI دارای دیفرانسیل اسپورتی هستند که به‌صورت فعال اقدام
به توزیع گشتاور بین چرخ‌های عقب در زمان عبور از پیچ‌ها می‌کند. اقتصادی‌ترین
نمونه‌ی این استیشن لوکس مدل A6 آوانت ۴۰ TDI است که مصرف سوخت
ادعایی ۴٫۵ تا ۴٫۹ لیتری در هر صد کیلومتر دارد.

بهبود راندمان این خودرو اکثراً به دلیل تکنولوژی هیبریدی ملایمی است که به‌صورت
استاندارد در همه‌ی پیشرانه‌ها وجود دارد. پیشرانه‌ی ۴ سیلندر از سیستم الکتریکی
۱۲ ولتی استفاده کرده و مدل‌های ۶ سیلندر دارای سیستم ۴۸ ولتی هستند.
آئودی ادعا می‌کند این سیستم در دنیای واقعی به کاهش ۰٫۷ لیتری مصرف سوخت کمک می‌کند.

معرفی آئودی معرفی آئودی A6 آوانت جدید

آئودی در ماه‌های آینده پیشرانه‌های بنزینی شامل ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با
قدرت ۲۴۵ اسب بخار را نیز معرفی خواهد کرد.

بد نیست بارزترین ویژگی آئودی A6 آوانت جدید را بشناسید

بارزترین ویژگی در فضای داخلی آئودی A6 آوانت، نمایشگر لمسی با قابلیت بازخورد حسی است. این نمایشگر قابلیت لمس و جمع کردن دو انگشت (شبیه به اسمارت‌فون‌ها) و حرکات اسلایدی را دارد و احساس واقعی فشردن دکمه‌ها را به کاربر منتقل می‌کند. در این مدل هم راننده می‌تواند از نمایشگر Virtual Cockpit استفاده کند و به زودی این قابلیت در تمامی خودروهای این برند دیده خواهد شد. حجم فضای صندوق این خودرو در حالتی که صندلی‌ها سر جای پیش‌فرض هستند به ۵۶۵ لیتر (۰.۵۶ مترمکعب) و زمانی که صندلی‌ها جمع شوند، تقریبا به سه برابر (۱.۶۸ مترمکعب) می‌رسد.

معرفی آئودی معرفی آئودی جدید

این مدل‌ هم با پیشرانه‌های آشنایی از نوع V6 عرضه می‌شود. گزینه‌‌های ۳ لیتری بنزینی V6 TDI با قدرت ۲۸۲ اسب‌ بخار، ۳ لیتری بنزینی ۵۵ TFSI با قدرت ۳۳۵ اسب بخار در دسترس هستند که هر دو به سیستم تمام‌چرخ محرک و انتقال قدرت اتوماتیک مجهز شده‌اند و از فناوری ۴۸ ولتی مایلد هیبرید بهره می‌برند. پیشرانه‌ی ۲ لیتری و ۲۰۰ اسب‌ بخاری TDّI (مورد انتظار برای مدل RS6) هم در دسترس است و بسته به نسخه‌ و گزینه‌های دلخواه مورد نظر، سیستم تعلیق با ساختار مختلف (کمک‌فنرهای فولادی، کمک‌فنر با دمپرهای تطبیقی، تعلیق اسپرتز و بادی) برای آئودی A6 آوانت قابل سفارش هستند.

معرفی آئودی معرفی آئودی A6 آوانت زیبا

گزینه‌های اختیاری این مدل شامل دیفرانسیل اسپرتز و فرمان تمام‌چرخ
(که شعاع چرخش خودرو را تا یک متر کاهش می‌دهد) می‌شوند. قیمت این واگن
هنوز مشخص نشده است؛‌ ولی احتمالا از ۵۷ هزار دلار شروع خواهد شد.

پدالل و زومیت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آئودی A6 آوانت ۲۰۱۹ این استیشن شیک معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..