تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ب‌ام‌و X2 M35i مدل چدید معرفی شد

کمپانی ب ام و یکی از برترین برندهای خودروسازی در جهان است که با خودروسازان برتر دنیا رقابت می کند. در خبرهای منتشر شده مشخص شد که این شرکت از خودروی مدل جدید خود با نام ب‌ام‌و X2 M35i رونمایی کرد. در این بخش نیک صالحی درباره این خودرو بیشتر بخوانید

ب‌ام‌و X2 M35i

ب‌ام‌و با معرفی مدل جدید M35i، خانوادهٔ کراس‌اوور X2 را گسترش داده است. این مدل جدید به یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توئین‌پاور توربو مجهز شده که ۳۰۶ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. به همین دلیل، ب‌ام‌و این ماشین را قدرتمندترین کراس‌اوور کوپهٔ کامپکت می‌داند. در M35i نیروی موتور از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک به‌صورت استاندارد به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند و خودرو را ظرف ۴٫۹ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت می‌رساند.

ب‌ام‌و X2 M35i طراحی ب‌ام‌و X2 M35i

اما ارتقاءهای عملکردی X2 M35i صرفاً به پیشرانهٔ آن محدود نمی‌شود زیرا ب‌ام‌و آن‌را به سیستم تعلیق تطبیقی M Sport و دیفرانسیل جلوی M Sport هم مجهز کرده است. این دیفرانسیل میزان از دست رفتن کشش در چرخ‌های جلو را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، X2 M35i به سیستم ترمز M Sport هم مجهز شده که دارای دیسک‌های فولادی ۱۷ و ۱۸ اینچی و کالیپرهایی به رنگ آبی تاریک است. همچنین اکسل عقب این مدل نیز بازطراحی شده و سیستم فرمان M Sport هم برای آن در نظر گرفته شده که وعدهٔ ارائهٔ احساس هدایت دقیقی را داده است.

معرفی ب‌ام‌و X2 M35i ب‌ام‌و X2 M35i مشخصات ب‌ام‌و X2 M35i

غیر از تغییرات فنی و عملکردی، X2 M35i در ظاهر هم تغییراتی را تجربه کرده است به‌گونه‌ای که با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و تریم خاکستری، نمای جلویی آن تهاجمی‌تر شده است. علاوه بر این، این کراس‌اوور اسپرت از قاب خاکستری آینه‌های جانبی، اسپویلر منحصربه‌فرد عقب و رینگ‌های آلیاژی سبک‌وزن ۱۹ اینچی هم برخوردار شده است.

ب‌ام‌و X2 M35i معرفی ب‌ام‌و X2 M35i

تغییرات و ارتقاءهای X2 M35i در کابین آن‌هم ادامه پیدا کرده است و در آن غربیلک فرمان اسپرت پوشیده با چرم و پلیت‌های روی درها با نشان M35i به چشم می‌خورد. همچنین خریداران می‌توانند صندلی‌های اسپرت M را هم سفارش دهند. علاوه بر این، امکان سفارش نمایشگر سربالای رنگی، شارژ بی‌سیم گوشی و کارپلی اپل هم وجود دارد. از لحاظ ایمنی هم به گفتهٔ ب‌ام‌و، این خودرو با مجموعه‌ای از سیستم‌های کمک‌راننده همچون سیستم کمک پارک ارائه می‌گردد. تولید ب‌ام‌و M35i از ماه نوامبر امسال برای بازار ایالات‌متحده آغاز خواهد شد درحالی‌که اروپایی‌ها برای خرید آن باید تا ماه مارس سال آینده صبر کنند.

جزئیات بیشتر درباره نسخه M35i با ۳۰۲ اسب بخار برای ۲۰۱۹

ب‌ام‌و مدل X2 را برای مشتریان کراس‌اوور کوچک معرفی کرد که به دنبال کراس‌اووری
شیک‌تر از مدل X1 بودند و اکنون در حال معرفی نسخه M35i برای افرادی است که
به دنبال قدرت بیشتر و فرمان‌پذیری اسپرت‌تر هستند. نسخه M35i ب‌ام‌و X2 مدل ۲۰۱۹
قدرتمندترین نسخه از پیشرانه ۲ لیتری توربو ۴ سیلندر از ب‌ام‌و است که قدرتی
معادل ۳۰۲ اسب بخار و گشتاوری معادل ۴۵۰ نیوتن‌متر دارد.

ب‌ام‌و X2 M35i جزئیات ب‌ام‌و X2 M35i

این نسخه نسبت به نسخه X2 XDrive28i 74 اسب بخار قدرت و ۱۰۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشتر برخوردار است. عملکرد پیشرانه نسخه X2 M35i حتی از نسخه دیفرانسیل عقب پیشرانه ۲ لیتری توربو که قدرتی معادل ۲۴۸ اسب بخار و گشتاوری معادل ۳۵۰ نیوتن‌متر دارد هم بیشتر است. برای به دست آوردن قدرت بیشتر، بخش M ب‌ام‌و تمام عناصر و ادوات موتور را بازبینی و بروزرسانی کرد. نسخه M35i، میل‌لنگ را با فولی مقاوم‌تر و پیستون‌های جدید با ضریب تراکم ۹:۵:۱ تقویت کرده است. این کار به پیشرانه امکان می‌دهد تا قدرت بیشتری از توربوشارژ دریافت کند.

این پیشرانه در حالت استاندارد با جعبه‌دنده اتوماتیک ۸ سرعته تطبیق‌پذیر است و قدرت را از طریق یک سیستم تمام‌چرخ محرک استاندارد xDrive به تمام چهار چرخ منتقل می‌کند. ب‌ام‌و می‌گوید نسخه M35i نخستین خودرویی است که دیفرانسیل جلوی آن به سیستم ضد لغزش مجهز شده است. با توجه به این سخت‌افزارهای اضافی، این نسخه مجهز به سیستم خنک‌کردن جعبه‌دنده نیز است. طبق تخمین ب‌ام‌و، این نسخه تنها به ۴٫۹ ثانیه زمان نیاز دارد تا خود را از نقطه صفر به شتاب ۹۶ کیلومتر برساند و ۱٫۴ ثانیه سریع‌تر از نسخه xDrive28i است.

جزئیات ب‌ام‌و X2 M35i ب‌ام‌و X2 M35i ویژگی های ب‌ام‌و X2 M35i

مدل X2 پیش از این با کمک‌فنرهای M اسپرت عرضه می‌شد، اما نسخه M35i در حالت
استاندارد با سیستم تعلیقM Sport عرضه می‌شود که به طور ویژه برای نوع M تیونینگ
شده است. این سیستم تعلیق فنر و کمک‌فنر سفت‌تری ارایه می‌دهد. به عبارتی
دیفرانسیل Mاسپرت مذکور شاید بزرگت‌ترین بهبود در فرمان‌پذیری این کراس‌اوور است.
علاوه بر این‌ها، این نسخه از ترمزهای M-Specific نیز بهره می‌برد.

نسخه M35i از سپرهای جلوی بی‌نظیری بهره می‌برد که مجهز به دریچه‌های بزرگ
هوا به رنگ خاکستری است. این رنگ خاص در قاب جلوپنجره، قاب آینه‌های بغل و سایر
بخش‌های بیرونی این خودرو استفاده شده که به زیباتر کردن ظاهر آن کمک کرده است.

ب‌ام‌و X2 M35i طراحی داخلی ب‌ام‌و X2 M35i

این نسخه در فضای داخلی، بسیاری از اقلام خود را از پکیج M Sportبهره برده است
که از آن جمله می‌توان به صندلی‌های اسپرت و فرمان با روکش چرمی M Sport اشاره کرد.
خریداران می‌توانند تودوزی صندلی‌های M Sport را در چرم‌های رنگ قرمز یا مشکی انتخاب کنند.
این نسخه نیز مانند نسخه قبلی، از هدآپ‌دیسپلی بهره برده و با نرم‌افزار Apple CarPlay تطبیق‌پذیر است.

این نسخه جدید در ماه نوامبر تولید خود را برای بازار امریکا آغاز خواهد کرد. هنوز
اطلاعاتی در خصوص قیمت آن منتشر نشده است، اما با توجه به قیمت ۵۰ هزار دلاری
مدل X2 انتظار می‌رود این خودرو نیز از ۴۵ هزار دلار شروع شود.

پدال و خودرونویس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ب‌ام‌و X2 M35i مدل چدید معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..