تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنان سردار سلیمانی درباره مصائب، صبر و استقامت حضرت زینب(س) +فیلم

سلیمانیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضرت زینب (س) خواهر امام حسین(ع) هستند که در واقعه عاشورا به همراه فرزندان خود به یاری حضرت اباعبداللّه الحسین(ع) شتافت و دو فرزندش به شهادت رسید. حضرت زینب (س) همچنین پس از واقعه‌ی عاشورا برای نگهداری از اهل‌بیت علیهم‌السلام رنج‌های بسیار کشیدند. ایشانبا صبر و استقامت خود پرچم عزتمندانه نهضت عاشورا را برافراشته نگاه داشتند.

وقتی از حضرت زینب (س) می‌پرسند که در کربلا چه دیدی، با وجود تحمل رنج‌های فراوان در واقعه عاشورا، پاسخ می‌دهند که چیزی جز زیبایی ندیدند و نشانه‌ی ایمان راسخ آن حضرت است.

صفحه اینستاگرام سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماهنگی زیبا برگرفته از بیانات ایشان و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مصائب، صبر و استقامت حضرت زینب(س) به اشتراک گذاشت که در ادامه مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنان سردار سلیمانی درباره مصائب، صبر و استقامت حضرت زینب(س) +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..