تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاربران به تصویر منتشر شده رئیس جمهور لهستان با ترامپ واکنش نشان دادند

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آندژی دودا رئیس جمهور لهستان به خاطر تصویر مشترک با همتای آمریکایی خود دونالد ترامپ در حال امضای توافقنامه همکاری استراتژیک مورد تمسخر قرار گرفت. کاربران لهستانی پس از انتشار این تصویر در شبکه های مجازی، ایستاده امضا کردن رئیس جمهورشان در حالیکه همتای آمریکایی روی صندلی نشسته است، توهین به ملت خواندند.

کاربران به تصویر منتشر شده رئیس جمهور لهستان با ترامپ واکنش نشان دادند

بنابراین گزارش، تصویر مذکور توسط ایوان شیلا خبرنگار یکی از شبکه معروف لهستان در فیس بوک منتشر شد که پس از این انتشار، اخراج شد و کارش را از دست داد. او به اتهام تحقیر کشورش متهم شد. پس از آن کاربران تصاویری را منتشر کردند که در آن جای ترامپ و دودا را جابه جا کرده بودند.

کاربران به تصویر منتشر شده رئیس جمهور لهستان با ترامپ واکنش نشان دادند

گفتنی است این ملاقات سه شنبه هفته گذشته در کاخ سفید بود و رئیس جمهور لهستان خواستار ساخت پایگاه نظامی واشنگتن در لهستان شد.
لازم به ذکر است دودا یک اروپا گریز است و دیدگاه هایی مشابه با ترامپ دارد و از طرفی به دلیل همسایگی با روسیه راهی برای نفوذ آمریکایی ها به این کشور است.

مردم لهستان نیز مانند دیگر مردم جهان ترامپ را چهره منفور دنیا می دانند و از پیمان رئیس جمهورشان با آمریکا ناراضی هستند و پس از انتشار این تصویر نیز حرکت رئیس جمهور خود را توهین به ملت خواندند.

انتهای پیام/

نارضایتی لهستانی ها از تواضع رئیس جمهورشان مقابل ترامپ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاربران به تصویر منتشر شده رئیس جمهور لهستان با ترامپ واکنش نشان دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..