تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Google Calendar 5.8.48 برنامه تقویم گوگل برای اندروید

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر شما به دنبال ملاقات با فرد خاصی هستید، قاعدتا باید زمان کافی برای ملاقات را داشته باشید. برای این کار معمولات تقویم خود را جستجو کرده تا وقت خالی خود را پیدا کنید و آن را به مخاطب خود پیشنهاد دهید. این کار ساده‌ای است، اما می‌تواند ساده‌تر باشد. نرم افزار Google Calendar برنامه رسمی تقویم گوگل است که با استفاده از آن می توانید زمان خود را مدیریت کنید. شما می‌توانيد با استفاده از این نرم افزار يک رويداد را به تقويم گوگل خود اضافه کنيد و آن را با دوستان به اشتراک بگذاريد.

دانلود Google Calendar؛ برنامه ریزی و تقویم قدرتمند با گوگل کلندر

گوگل،در بروزرسانی جدید اپلیکیشن تقویم خود برای اندروید، قابلیتی را ایجاد کرده که کاربر از اوقات فراغت خود در کمترین زمان مطلع می‌شود، این ویژگی برای کسانی که در برنامه کاری شلوغ خود، به دنبال وقت آزاد هستند، بسیار مفید خواهد بود. 

این شرکت  به تازگی اعلام کرده است که تغییراتی در اپلیکیشن تقویم خود انجام داده که ممکن است بسیار کارآمد باشد. اکنون کاربران دیگر لازم نیست در برنامه کاری خود به دنبال زمان خالی باشند زیرا تقویم گوگل این کار را برای شما انجام داده و اوقات فراغت شما را پیشنهاد می‌دهد.

از این جا به بعد، روند کار بسیار سرراست است. شما کافی است یکی از زمان‌های پیشنهاد شده را انتخاب کرده و در تقویم خود ثبت کنید. متأسفانه این آپدیت کمکی برای اطلاع از برنامه کاری مخاطب شما نمی‌کند، پس ممکن است زمانی که شما وقت آزاد دارید، مخاطب شما نداشته باشد.


تصاویری از  محیط برنامه

 

Google Calendar  Google Calendar Google Calendar

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود Google Calendar 5.8.20؛ برنامه تقویم گوگل
   دانلود برای اندروید      دانلود برای آی او اس

حجم: 20 مگابايت

نسخه: 5.8.48

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.0 و بالاتر
بارکد برای اندروید      


انتهای پیام/

دانلود تقویم گوگل برای اندروید و iOS



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Google Calendar 5.8.48 برنامه تقویم گوگل برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..