تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینستاگرام قابلیت مخفی کردن هشتگ‌ها را به اپلیکیشن خود اضافه می‌کند

اینستاگرام قابلیت مخفی کردن هشتگ‌ها را به اپلیکیشن خود اضافه می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر شما هم به دنبال فالوئرهای زیاد بدون استفاده از تعداد زیادی هشتگ هستید، باید این خبر را بدانید که اینستاگرام در حال آزمایش یک قابلیت جدید در اپلیکیشن خود است که به کاربران اجازه می‌دهد برخی هشتگ‌ها را در کپشن پست‌های خود مخفی کنند. یکی از توسعه دهندگان اپلیکیشن این شبکه اجتماعی به نام جین منچون وونگ توئیتی از یک اسکرین‌شات قابلیت جدید اینستاگرام به اشتراک گذاشته است که به شما اجازه خواهد داد تعداد نامحدودی از هشتگ‌ها را استفاده کنید بدون اینکه در پست نهایی دیده شوند.

در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید که وونگ در پست اینستاگرام خود از هشتگ‌های شهر و هنگ‌کنگ استفاده کرده است اما در پست نهایی چنین هشتگ‌هایی در صفحه اینستاگرام ظاهر نخواهند شد.

اینستاگرام قابلیت مخفی کردن هشتگ‌ها را به اپلیکیشن خود اضافه می‌کند

اینستاگرام قابلیت مخفی کردن هشتگ‌ها را به اپلیکیشن خود اضافه می‌کند

وونگ همچنین اطلاعاتی را درباره یک قابلیت موقعیت جغرافیایی از اینستاگرام به اشتراک گذاشت. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد که برای پست‌های خود لوکیشن‌های یا کشورهایی که آن‌ها دلشان می‌خواهد به نمایش گذاشته شوند. این قابلیت ژئوفنسینگ (geofencing) نام دارد و می‌تواند قابلیتی مفید برای کمپانی‌ها و برندها باشد که فعالیت آن‌ها منحصرا به یک کشور محدود می‌شود.

اینستاگرام قابلیت مخفی کردن هشتگ‌ها را به اپلیکیشن خود اضافه می‌کند

مخفی کردن هشتگ‌ها می‌تواند قابلیتی باشد که بسیار مورد استقبال قرار خواهد گرفت چون بسیاری از کاربران وجود دارند که به دنبال فالوئرهای بیشتری می‌گردند و مجبورند برای این کار، از هشتگ‌های زیادی استفاده کنند. اما چون این قابلیت در حال حاضر در مرحله آزمایشی است، امکان دارد که به طور دائم اجرا نشود.

بیشتر بخوانید: اینستاگرام خرید آنلاین را به اکسپلور خود اضافه کرد

انتهای پیام/

اینستاگرام قابلیت‌های جدیدی به اپلیکیشن خود اضافه خواهد کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینستاگرام قابلیت مخفی کردن هشتگ‌ها را به اپلیکیشن خود اضافه می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..