تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلید بخت دختران تحصیل‌کرده در دست رمال‌ها؟

باز کردن بخت دختران جوان، ابطال سحر و طلسم، دعای مهر و محبت و ... هنوز هم قربانی می‌گیرد؛ قربانیانی که به سودای باز شدن گره از...

گروه اجتماعی: چند روز پیش خانمی 31 ساله، کارمند و دارای مدرک فوق لیسانس به کلانتری 161 ابوذر مراجعه کرد و در اظهاراتش عنوان کرد که بخاطر موضوع خواستگاری و ماجراهای عاشقانه‌اش، از طریق خاله خود که در خارج از کشور است به فالگیری معرفی شده بود که وی به صورت تلفنی، فال گرفته و توانایی شکستن طلسم و بازکردن بختش را دارد.

کلید بخت دختران تحصیل‌کرده در دست رمال‌ها؟

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، این زن جوان در ادامه اظهاراتش گفت «پس از تماس با این خانم فالگیر، وی خواستار واریز مبلغ 20 هزار تومان داشت و زمانی که این مبلغ را به حسابش کارت به کارت کردم، وی فال مرا گرفت و مدعی شد که طلسم سنگینی بر روی زندگی و بخت من قرار گرفته و شکستن این طلسم از عهده او برنمی‌آید و من باید به سراغ فرد دیگری که او معرفی کرد بروم»

خانم شاکی اضافه کرد: پس از مراجعه به آدرسی که زن رمال به من داده بود، با خانم جوانی مواجه شدم و او مرا نزد مردی برد که وی را به عنوان فالگیری مجرب معرفی کرده بودند که این مرد نیز پس از دیدن من و صحبت‌های اولیه خواستار یک میلیون تومان در ازای باطل کردن طلسمی که روی زندگی و بخت من سایه انداخته بود، شد. زمانی که من این مبلغ را به وی دادم، او بر روی یک تکه کاغذ دعایی نوشت و از من خواست تا یک قالیچه دست باف بخرم و این دعا را به آن بدوزم و پس از 40 روز، مشکل من حل خواهد شد.

زن جوان گفت: پس از همه اینها و حتی با گذشت 40 روز هیچ نتیجه‌ای نگرفتم و تازه متوجه شدم که کلاه بر سرم رفته؛ برای همین هم به کلانتری مراجعه کردم.

همزمان با تشکیل این پرونده، زن کارمند جوان دیگری به ماموران کلانتری 161 ابوذر مراجعه کرد و او نیز با شکایت از این رمال تلفنی و فالگیر مردی که با او کار می‌کرده، مدعی شد که وقتی برای حل مشکل بچه‌دار نشدنش با زن جوان تماس گرفته، پس از پرداخت مبلغی، مرد فالگیر را به او معرفی کرده و پس از مراجعه به آن مرد فالگیر متوجه ماجرا می‌شود و از همین رو برای اعلام شکایتش به کلانتری مراجعه کرده است.

به دنبال این شکایت‌ها و پس از هماهنگی‌های قضایی، ماموران کلانتری به دو محل مذکور مراجعه و 2 زن را دستگیر کردند و این در حالی بود که مرد فالگیر در محل حضور نداشت و ماموران موفق شدند علاوه بر این دو زن،‌ یک قفل بزرگ که دعاها و اوراد خاصی بر روی آن حک شده بود به همراه تعدادی کاغذ و پارچه‌های دعانوشته از محل زندگی این 2 زن کشف کنند.

در بررسی‌های تکمیلی ماموران پلیس مشخص شد زن جوانی که به صورت تلفنی اقدام به فالگیری می‌کرده، دختری است 34 ساله و مجرد که علی‌رغم تحصیلاتش در رشته حسابداری، به مدت 19 سال در رمالی و فالگیری دارد؛ آن هم به واسطه همسایگی با پیرزنی که او نیز مدت‌ها به این کار مشغول بوده است؛ این زن رمال در اظهاراتش نیز عنوان کرد که از طریق همین فالگیری‌های تلفنی، ماهانه بین 3.5 تا 4 میلیون تومان درآمد داشته است.

علاوه بر این موارد، در پیگیری موضوع قفل بزرگ کشف شده از منزل این زن، مشخص شد که این قفل را در ازای یک میلیون و 200 هزار تومان، برای دختری جوان که عاشق یک پسر شده بود، ساخته‌ بودند.

همچنین مشخص شد زن دوم دستگیر شده، خانمی 37 ساله است که مدتی پیش و پس از 10 سال زندگی مشترک با همسرش به علت اعتیاد وی، از او متارکه کرده و در یک میهمانی با مرد فالگیر آشنا می‌شود و پس از آشنایی با وی، اقدام به همکاری با او می‌کند.

سرهنگ اردشیر نادری رئیس کلانتری 161 ابوذر با تایید این خبر، از ارجاع این پرونده به مقامات قضایی خبر داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلید بخت دختران تحصیل‌کرده در دست رمال‌ها؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..