تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حقانیت قیام اباعبدالله‌الحسین(ع) بر کرانه فرات

کانون خبرنگاران نبأ ــ آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی در برنامه «بر کرانه فرات» رادیو معارف به تحلیل نهضت حضرت سیدالشهدا(ع) می‌پردازد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ برنامه «بر کرانه فرات» در ماه محرم امسال هر شب ساعت ۲۱:۲۰ به تحلیل نهضت حضرت سیدالشهدا(ع) با محوریت کلام امام حسین(ع)، حقانیت قیام اباعبدالله‌الحسین(ع) و قیام ایشان بر اساس سنت حضرت امیرالمؤمنین(ع) می‌پردازد.
این برنامه که به همت گروه معارف، قرآن و اهل بیت(ع) طراحی و تولید می‌شود و تهیه و سردبیری آن را علی برخورداری برعهده دارد، از روز دوشنبه، ۱۹ شهریور آغاز و تا ۳۰ شهریورماه ادامه دارد.
علاقه‌مندان جهت دریافت فایل سخنرانی‌ها می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «برکرانه فرات» در پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو معارف مراجعه کنند.
فاطمه بغدادی
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حقانیت قیام اباعبدالله‌الحسین(ع) بر کرانه فرات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..