تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمن به دنبال تضعیف فرهنگ عاشوراست

آیت الله نوری همدانی؛

آیت الله نوری همدانی: در محرم و صفر باید حقایق فرمایشات حضرت سید الشهید علیه السلام تبیین شود چرا که دشمن به دنبال تضعیف فرهنگ عاشوراست.

دشمن به دنبال تضعیف فرهنگ عاشوراستبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما این مرجع تقلید در دیدار عده ای از طلاب با اشاره به فرارسیدن ماه عزاداری سرور و سالار شهیدان گفت: باید اهداف قیام امام حسین و حقایق فرمایشان حضرات معصومین، با استفاده از شرایط روز برای مردم تبیین شود.

آیت الله نوری همدانی گفت: دشمن به دنبال تضعیف عاشورا است چون می داند تا فرهنگ ظلم ستیزی و ایثار و شهادت است هیچ کاری از پیش نخواهد برد.

وی اجرای عدالت را از مهمترین اهداف قیام امام حسین علیه السلام دانست و افزود: آنقدر مبارزه با ظلم و ستم و فساد مهم بود که اباعبدالله برای ریشه کن کردن آن و استقرار اسلام ناب تمام هستی خود را به میدان آمد .

آیت الله نوری همدانی پاسخ به شبهات را مهمترین و اصلی ترین کار روحانیت دانست و افزود: دشمن با استفاده از فضای مجازی و تبلیغاتی گسترده سعی در تخریب اعتقادات .

وی گفت:  نمی توان گفت که در منابر از سیاست اسلامی سخن نگوییم اتفاقا دشمن دنبال همین است که این مجالس بی سر و صدا برگزار شود.

این مرجع تقلید گفت : مردم می خواهند بدانند امروز امام حسین از آنها چه انتظاراتی دارد.

وی القای حس ناکارآمدی حکومت اسلامی را توطئه دشمن دانسته و افزود: یاس و ناامیدی در جامعه خطر بزرگی است اما نباید از باز گو کردن حقایق غفلت نمود.

وی بیان مشکلات و معضلات را لازم دانست و افزود: اگر روحانیت از مردم جدا باشد و مشکلات مردم و ضعفا را نفهمد و درک نکند و نگوید، باید فاتحه اش را خواند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هم با صدور اطلاعیه ای، فرا رسیدن ماه محرم را به عموم مسلمانان جهان تسلیت گفت و از مردم خواست اهداف قیام امام حسین را سرلوحه کار خود قرار دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمن به دنبال تضعیف فرهنگ عاشوراست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..