تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه نان مارگاریتا با پنیر موزارلا

طرز تهیه نان مارگاریتا با پنیر موزارلا

در این مطلب طرز تهیه یک نان ترد و بسیار خوشمزه به همراه گوجه فرنگی و پنیر موزارلا و دیگر چاشنی های خوش طعم را به شما آموزش می دهیم. نان مارگاریتا با پنیر موزارلا بسیار خوش طعم است و می توانید آن را به عنوان پیش غذا یا در میان وعده میل کنید.

مواد لازم برای تهیه نان مارگاریتا با پنیر موزارلا 

پنیر موزارلا توپی 200 گرم / گوجه فرنگی خشک 50 گرم / نمک و فلفل به مقدار لازم / سیر له شده 1 حبه / روغن زیتون 3 قاشق چایخوری / اب ولرم 250 میلی لیتر / شکر 1 قاشق چایخوری / مایه خمیر 2 قاشق چایخوری /آویشن 1 قاشق چایخوری / پودر سیر 1 قاشق چایخوری / آرد 450 گرم / زیتون سبز حلقه ای خرد شده 70 گرم

مواد لازم برای رومال 

زرده تخم مرغ 1 عدد / ریحان ریز خرد شده 2 قاشق سوپخوری / سیر ریز خرد شده 1 حبه / شیر 1 قاشق سوپخوری / روغن زیتون 2 قاشق چایخوری

طرز تهیه نان مارگاریتا با پنیر موزارلا 

پنیر موزارلا را روی صافی قرار دهید تا آب آن بعد از نیم ساعت خارج شود. کمی آب هم روی گوجه فرنگی های خشک بریزید و بگذارید نیم ساعت بماند و آبکش کنید و با 1 قاشق سوپخوری روغن زیتون، کمی نمک و فلفل سیاه و سیر آن را مزه دار کنید.

آب ولرم، شکر و مایه خمیر را در ظرفی خوب با هم مخلوط کنید. نمک، آویشن، پودر سیر و رون زیتون را اضافه کنید و با همزن دستی خوب با هم مخلوط کنید. آرد را به آرامی اضافه کنید و مخلوط کنید تا خمیر نرم و لطیفی تهیه شود.

خمیر را به مدت 5 دقیقه ورز دهید تا خمیری کشدار داشته باشید. سپس خمیر را درون ظرفی چرب شده و تمیر بگذارید روی آن را با سلفون بپوشانید و حدود یک ساعت بگذارید استراحت کند تا حجم بگیرد.

بعد از این مدت خمیر را خارج کنید و روی سطح اردپاشی شده آن را ورز دهید و به صورت گلوله های مساوی چانگه گیری کنید.

هر قسمت را با کمک انگشتان دست به شکل دایره ای باز کنید و یک عدد برش گوجه فرنگی مزه دار شده، کمی زیتون حلقه ای و یک عدد موزارلای توپی بر روی آن قرار دهید و لبه های خمیر را به سمت هم بکشید و بچسبانید.

بقیه خمر را همین طور آماده کنید و در ظرف یا قالب نسور و حدود نیم سانتی متر فاصله کنار هم بچینید.

مواد رومال را با هم مخلوط نمایید و روی نان ها بمالید. روی ظرف را با سلفون بپوشانید و بگذارید نان ها 15 دقیقه استراحت کنند.

درجه فر را روی 180 درجه سانتی گراد بگذارید و قالب را به مدت 30 دقیقه درون فر بگذارید تا نان ها طلایی شوند.

» همچنین بخوانید :

طرز تهیه نان پوسته ای مقوی و سالم

طرز تهیه نان پر شده با گوشت

طرز تهیه نان دارچینی نانی خوشمزه و خوش عطر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه نان مارگاریتا با پنیر موزارلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..