تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از چهار هزار تخلف صنفی در استان شناسایی شد

ساعت: 16:14 منتشر شده در مورخ: 1397/06/17 شناسه خبر: 1406417

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: طی بازرسی‌های صورت گرفته از بازار و واحدهای صنفی استان تاکنون چهار هزار و 300 تخلف صنفی مورد شناسایی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی پرزحمت در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: خوشبختانه با تشدید طرح نظارت بر بازار تخلفات صنفی و احتکار و اختفای کالاها کمتر شده، به گونه ای که از هفته گذشته تاکنون میزان کشف و شناسایی تخلف صنفی و انبارهای احتکار و اختفا سیر نزولی یافته است.


وی افزود: دوهفته گذشته یک انبار مواد شوینده که به جرم احتکار توسط بازرسان سازمان صنعت کشف شده بود که بعد از صدور رای قضایی با قیمت مصوب وارد بازار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین اذعان کرد: بزودی 2انبار دیگر مواد شوینده، پکیج و قطعات خودرو نیز با نرخ مصوب سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان در بازار عرضه خواهد شد.

وی گفت: طی بازرسی‌های صورت گرفته از بازار و واحدهای صنفی استان تاکنون چهارهزار و 300 تخلف صنفی مورد شناسایی قرار گرفت.

این مسئول ادامه داد: این تعداد تخلف از ابتدای سال جاری تاکنون در زمینه گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، صادر نکردن فاکتور، درج نکردن قیمت و قاچاق کالا شناسایی شده است. 

وی با اشاره به طرح ویژه نظارت بر بازار بیان کرد: در این طرح نیز تاکنون 700 مورد بازرسی از انبارها، واحدهای صنفی، انبارداران و عمده فروش‌ها صورت گرفت و 35پرونده اعلام نکردن موجودی انبار، 6 پرونده احتکار و 11 پرونده اختفا و امتناع از عرضه کالا در تعزیرات حکومتی تشکیل شد. 

پرزحمت ابراز کرد: هدف از رصد بازار نظارت بر قیمت کالاهای اساسی و جلوگیری از تخلفات صنفی است که توسط گشت‌های مشترک سپاه، تعزیرات، نیروهای انتظامی و گزارش‌های مردمی صورت می‌گیرد. 

وی بیان کرد: 120 بازرس افتخاری و ثابت، کار نظارت بر 16 اتحادیه و 32 هزار واحد صنفی را در استان قزوین برعهده دارند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از چهار هزار تخلف صنفی در استان شناسایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..