تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عدم شفاف‌سازی و برخورد قاطع سبب بروز این گونه فسادها شده است‏/ استفاده از رانت و موقعیت‌ها آسیب جدی به کشور می‌زند

ساعت: 11:35 منتشر شده در مورخ: 1397/06/18 شناسه خبر: 1406721

بیگدلی در واکنش به رانت 7000 میلیاردی حزب کارگزاران

عضو فراکسیون امید مجلس در واکنش به رانت 7000 میلیاردی حزب کارگزاران گفت: عدم شفاف‌سازی و عدم برخورد قاطع سبب بروز این گونه فسادها شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در واکنش به خبری که در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #عمران کرمان  منتشر شده است، اظهار کرد: عامل اصلی این فسادها استفاده از رانت و موقعیت‌ها است و اگر این مسئله ریشه کن نشود آسیب جدی به کشور خواهد زد.

وی در واکنش به رانت 7000 میلیارد تومانی حزب کارگزاران ابراز کرد: از نظر بنده تمام 80 میلیون ایرانی باید تحت لوای قانون اساسی بوده و همگی باید مطیع قانون اساسی باشند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هرکسی در هرجایگاهی که قصد دور زدن قانون و استفاده از موقعیت و رانت داشته باشد باید در محضر مردم پاسخگو بوده و برخورد لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه فرقی نمی‌کند که این رانت توسط کدام حزب و اشخاص انجام شده است، خاطرنشان کرد: به نظر بنده تمام مسئولان و اشخاص باید در برابر قانون پاسخگو باشند.

بیگدلی با تاکید بر اینکه معتقدم که باید به صورت قاطع با چنین فسادهایی برخورد شود، گفت: هرجایی که حقوق مردم و بیت المال مطرح است، نباید اغماضی صورت گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد برخورد جدی با رانت 7000 میلیاردی حزب کارگزاران چیست عنوان کرد: باید به صورت جدی با این موضوع برخورد شود، البته معتقدم که با توجه به بررسی‌های دقیق باید این برخورد جدی انجام شود.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ‏اظهار کرد: از نظر بنده در برخورد با فساد نباید به این موضوع نگاه کرد که طرف کیست و از چه جایگاهی برخوردار بوده و به چه کسانی متصل است.

وی با بیان اینکه عدم شفاف‌سازی و عدم برخورد قاطع سبب بروز این گونه فسادها شده است، گفت: نباید فرقی در برخورد با فساد صورت گیرد.

بیگدلی در مورد ارتباط شهرام جزایری با حسین مرعشی ابراز کرد: اعتقاد بنده این است که بدون توجه به گرایشات سیاسی افراد و همچنین جایگاه آنها با فساد برخورد جدی داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عدم شفاف‌سازی و برخورد قاطع سبب بروز این گونه فسادها شده است‏/ استفاده از رانت و موقعیت‌ها آسیب جدی به کشور می‌زند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..