تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکان بیش از ۱۳۰۰۰ خانواده در مراکز اسکان فرهنگیان استان زنجان

ساعت: 15:17 منتشر شده در مورخ: 1397/06/17 شناسه خبر: 1406429

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد؛

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان از اسکان 13 هزار و 498 خانواده در مراکز اسکان فرهنگیان استان زنجان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یعقوبعلی عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به روند اسکان فرهنگیان در استان اظهار کرد: تا پایان روز 9 شهریور ماه امسال تعداد  13 هزار و 498 خانواده در مراکز اسکان فرهنگیان پذیرش شده‌اند.

وی افزود: این تعداد خانواده شامل 48 هزار و 591 نفر  نفر هستند که با احتساب مدت روزهای اقامت, تعداد  83 هزار و 985 نفر-روز را شامل می شوند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی  آموزش و پرورش استان زنجان در خصوص پذیرش مسافران در مراکز اسکان فرهنگیان در هفته گذشته نیز گفت: در هفته گذشته 1847 خانواده،شامل 6 هزار و 648 نفر و 11 هزار و 271 نفر-روز در مراکز اسکان پذیرش و اسکان یافته اند.

وی با بیان اینکه روند اسکان فرهنگیان در استان رضایت بخش است، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات اسکان به مسافرین ادامه داشته و ما پذیرای مسافران هستیم.

عبادی با اشاره به اهمیت نظارت و ارزیابی ستاد ها و کلاس های اسکان گفت: در این راستا امسال نیز طبق سنوات گذشته با همکاری اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات آموزش و پرورش استان نظارت بیشتری انجام شده است.

وی تصریح کرد: سعی ما این است تا با ارائه خدمات مطلوب ماندگاری مسافران را در زنجان افزایش دهیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکان بیش از ۱۳۰۰۰ خانواده در مراکز اسکان فرهنگیان استان زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..