تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به آتش کشیدن کنسولگری ایران نشان از آتش گرفتن استکبار جهانی است/ ارادت به غرب، عامل حجم زیادی از مشکلات کشور

ساعت: 14:58 منتشر شده در مورخ: 1397/06/17 شناسه خبر: 1406378

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر امروز کنسولگری ایران را در عراق به آتش می کشند ناشی از اقتدار ایران است که استکبار جهانی تا عمق جان آتش گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا،آیت الله محمد حاج ابوالقاسم دولابی امروز در همایش مبلغین و مبلغات شهرستان زنجان، با اشاره به دیدار اخیر با مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری در ابتدای سخن به مسئله مباهله اشاره کرده و اظهار داشتند:"پیام اصلی مباهله تاکید بر حقانیت است"

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نیز مبتنی بر حقانیت است و کسانی که در این مسیر حرکت می کنند نباید از سختی ها بترسند،افزود: انقلاب اسلامی از حرکت سید الشهدا الهام گرفته است و اگر از فرصت ماه های محرم و صفر به خوبی استفاده کنیم این عنصر حقانیت را در ایران اسلامی تثبیت می کنیم.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حرکت ما دقیقا برگرفته از حرکت سید الشهدا است اگر چه در این راه فراز و نشیب های بسیاری را پشت سرگذاشته ایم.

آیت الله دولابی با بیان اینکه در حرکت سید الشهدا ایستادگی در برابر طاغوت،عبور از طاغوت و ظلم ناپذیری و عزت مداری حاکم است، ادامه داد:  این مسیر الگوی مبارزان، مومنان و مسلمانان در طول تاریخ بوده و هست.

وی با اشاره به سخنانی از نخست وزیر هند که گفته بود از امام حسین یاد گرفتیم کشور را از استعمار نجات دهیم،افزود: همچنین یکی از کشیش های مسیحی نیز گفته بود اگر ما امام حسین را داشتیم همه عالم را مسیحی می کردیم.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری عبور از جریان دین داران غیر انقلابی را از دیگر محورهای حرکت امام حسین (ع) عنوان کرد و گفت: مشکل امام حسین (ع) افرادی بودند که در لباس دلسوزی می خواستند حرکت حضرت را در در مکه و مدینه متوقف کنند.

آیت الله دولابی افزود:اینها دیندارانی بودند که به جای همراهی با حرکت انقلابی از لذت عبادت خداوند متعال در عرفه و به جای همراهی با حجت و ولی خدا، دور خانه خدا طواف می کردند.

وی با بیان اینکه چالش امام و انقلاب نیز این بود که عده ای که می گویند عالم دینی نباید به سیاست کار داشته باشد و باید در حوزه علمیه مشغول تحصیل و زیارت باشد،خاطرنشان کرد: اینها معتقدند عالم دینی نباید به کارهای حکومتی و انقلابی و رویاروی به استکبار کاری داشته باشد.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه برای تثبیت حقانیت انقلاب اسلامی باید به سید الشهدا متمسک و متوسل شویم،افزود: آن حضرت عرفاتی که زیباترین خاطرات را برای ایشان رقم زده بود،برای انجام وظیفه رها می کند،این امر نشان می دهد که دیندار حقیقی کسی است که جز خواسته و اراده خداوند متعال چیزی او را از کار منصرف نکند.

وی گفت: اگر ایستادگی در مقابل طاغوت را پذیرفته ایم باید مشکلات و تحریم ها را نیز تحمل کنیم.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام خمینی (ره) نیز با طاغوت و دینداران متحجر روبرو بود، افزود: این دینداران تاکید می کردند که عالم دینی نباید به مسائل سیاسی بپردازد اما امام با تکیه بر سید الشهدا هر دو گردنه را پشت سر گذاشتند.

آیت الله دولابی با تشریح شرایط امروز جامعه، گفت: در دوران طاغوت یا باید تن به بردگی می دادیم یا به این سمت که حرکت کره ایم،حرکت می کردیم،اما برخی ها سخنانی را در جامعه می گویند که گویا از اساس اشتباه کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: برخی از نمایندگان در مجلس نطق کرده و آمریکا را تطهیر کرده و حقانیت نظام اسلامی را زیر سئوال می برند، وظیفه ما اثبات این حقانیت است که باید اسلام آمریکایی و تشیع انگلیسی مقابله کرد.

وی بخشی از مشکلات جامعه را معلول خیانت های غرب  و مستکبران جهانی عنوان کرد و گفت: باید با روشنگری و تبیین ابعاد خیانت حقانیت نظام اسلامی را اثبات کنیم.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انعقاد توافق با آمریکا و عدم پایبندی این کشور به توافقات،بیان داشت: علیرغم همه کاستی ها این توافق امضا شد اما به راحتی آن را زیر پا گذاشتند؛چطور دوباره برخی ها می گویند که باید با آمریکا مذاکره کنیم.

آیت الله دولابی با اشاره به اقتدار ایران در مدیترانه، عراق و سوریه و یمن،گفت: اگر امروز کنسولگری ایران را در عراق به آتش می کشند و می گویند ایرانی بیرون برو،ناشی  از اقتدار ایران در عراق و کشورهای دیگر است که استکبار جهانی از این موضوع تا عمق جان آتش گرفته است و طبیعی است هر اقدامی که بخواهند،انجام دهند.

وی با بیان اینکه داعش برنامه داشت تهران را تصرف کند و اگر در سوریه با آنها مقابله نمی کردیم، امروز در کشور باید جنگ می کردیم.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری بخش دیگری از مشکلات را ناشی از بی تدبیری های مسئولان عنوان کرد و گفت: حجم زیادی از مشکلات ناشی از ارادت به غرب و اعتماد به آن است در حالی که بر همه روشن شد که غرب لیاقت ارادت ورزی و قابل اعتماد بودن را ندارد و باید به داشته ها خود تکیه کنیم.

آیت الله دولابی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب آنچه شرط بلاغ بود فرمودند،تلاش برای ناراضی کردن و نا امید کردن مردم از توطئه های دشمنان است.

وی با بیان اینکه در زمانی که دلار گران شد به جای اینکه صادرات افزایش یابد، واردت افزایش یافت،افزود: باید از فضای گرانی نیز با مدیریت استفاده کرد.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به آتش کشیدن کنسولگری ایران نشان از آتش گرفتن استکبار جهانی است/ ارادت به غرب، عامل حجم زیادی از مشکلات کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..