تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۳۳ درصدی عوارض پرداختی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های آذربایجان‌غربی

ساعت: 16:17 منتشر شده در مورخ: 1397/06/17 شناسه خبر: 1406408

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی گفت: در ۵ ماهه گذشته بیش از ۸۵۰ میلیارد ریال از درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده وصولی استان در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گذاشته شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳٫۵ درصد رشد دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، یعقوب مزرعه‌لی صبح امروز در گفت‌وگو‌ با خبرنگاران، اظهار داشت: درآمد مالیات بر ارزش افزوده جزو درآمدهای پایدار و قابل اتکای شهرداری و دهیاری ها و یکی از جلوه های بازگشت مستقیم منافع مالیاتی پرداختی مردم به خودآن‌ها است.

وی، با بیان اینکه در ۵ ماه نخست سال جاری بیش از ۸۵۰ میلیارد ریال از محل ۳ درصد عوارض ارزش افزوده به ۴۵ شهرداری و ۱۹۷۹ دهیاری استان پرداخت شده، گفت: این مبالغ هر ماه به طور مستمر به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های مذکور واریز می‌شود بنابراین درآمدی پایدار و قابل اتکا برای پیشبرد طرح‌های عمران شهری و روستایی است.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: سهم ۴۵ شهرداری استان از مبالغ واریزی ۵ ماهه ۵۸۰ میلیارد ریال و سهم  ۱۹۷۹ دهیاری نیز ۲۷۰ میلیارد ریال بوده است.

وی، با اشاره به اینکه در کل سال ۱۳۹۶ ، یک هزار و ۹۱۵ میلیارد ریال عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری و دهیاری های استان پرداخت شده، پیش بینی کرد کل واریزی امسال از ۲ هزار  میلیارد ریال تجاوز کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۳۳ درصدی عوارض پرداختی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های آذربایجان‌غربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..