تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غرق شدن ۲ نفر در دریای بابلسر و محمودآباد

ساعت: 08:56 منتشر شده در مورخ: 1397/06/18 شناسه خبر: 1406587

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از وقوع غرق شدگی در سواحل دریا در شهرستان‌های بابلسر و محمودآباد و مرگ ۲ نفر در این حوادث خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، عبدالله حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی، مبنی بر وقوع غرق شدگی در سواحل دریای بابلسر، ماموران انتظامی این شهرستان، سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه واقع در پارکینگ یک در بررسی‌های اولیه دریافتند، فردی جوانی 16 ساله که برای شنا به دریا رفته بود به علت عدم آشنایی به فنون شنا غرق و جسد وی کشف شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران اظهار کرد: در همین خصوص روز گذشته پیرمردی 75 ساله ساکن تهران در منطقه ساحلی چاکسر شهرستان محمودآباد به علت عدم آشنایی به فنون شنا در دریا غرق و جسد وی با تلاش گروه‌های امداد و نجات کشف شد.

حسن‌زاده با اشاره به افزایش حجم مسافر از اقصی نقاط کشور به این استان در هفته‌های پایانی فصل تابستان به مسافران و شهروندان، توصیه کرد: از شنا در مناطق ممنوعه شنا خودداری و به هشدارهای پلیس و ناجیان غریق توجه کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غرق شدن ۲ نفر در دریای بابلسر و محمودآباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..