تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری ۱۰۰ نخبه با دانشگاه آزاد جهت توسعه علمی کشور

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد مطرح کرد؛

همکاری ۱۰۰ نخبه منتخب معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با دانشگاه آزادبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با بیان دعوت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری از دانش‌آموختگان ایرانی یکصد دانشگاه برتر جهان که پس از بررسی مشخصات آنها و به منظور همکاری‌های علمی در یک دوره زمانی محدود و قابل تمدید برای مراجعه به کشور صورت پذیرفته است، گفت: تعداد قابل توجهی از این افراد که جزو نخبگان کشور هستند، در قالب دوره‌های پسادکتری به کشور مراجعت کرده و در دانشگاه‌های مهم و برتر کشور مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: این افراد به مدت یک سال حقوق خود را از معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری دریافت کرده و دانشگاه‌های کشور متناسب با پتانسیل آنها امکانات و وام تحقیقاتی در اختیار آنها قرار خواهند داد.

رهایی با بیان تصمیم‌ دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر آغاز همکاری آموزشی و تحقیقاتی 100 نفر از این افراد نخبه در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: فهرستی از رشته‌های مورد نیاز در اختیار معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری قرار می‌گیرد تا بعد از معرفی افراد فوق، مشخصات و توانایی‌های علمی آنها جهت ایجاد زمینه همکاری در اختیار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی قرار گیرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرد که از میان افراد نخبه مطرح‌ شده در معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، تعدادی به عنوان عضو هیأت علمی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مشغول فعالیت شوند.

انتهای پیام/

فعالیت نخبگان در هیئت علمی واحدهای دانشگاه آزاد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری ۱۰۰ نخبه با دانشگاه آزاد جهت توسعه علمی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..