تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فردا؛ رونمایی از آلبوم سرود «بزرگ‌راه»

فردا؛ رونمایی از آلبوم سرود «بزرگ‌راه»به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آلبوم سرود «بزرگ‌راه» شامل قطعات سرودی با محوریت شخصیت فرماندهان شهید دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۹ شهریور ماه از ساعت ۱۷ در قالب سرود نمایش سرداران شهید در تالار وحدت رونمایی می‌شود.

در این مراسم که برای نخستین بار با این شکل برگزار می‌شود، قرار است قطعات آلبوم سرود «بزرگ‌راه» در قالب نوین سرود نمایش به اجرا در آید که هنرمندانی از استان‌های مختلف کشور مانند خراسان رضوی، فارس، لرستان، قم، آذربایجان غربی، یزد، اصفهان و تهران اجرای این سرود نمایش را بر عهده دارند.

قرار است در این مراسم علاوه بر حضور خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم، خانواده سرداران شهید دفاع مقدس، شهدای هسته ای، هنرمندان و اهالی فرهنگ حضور یابند. سخنران این مراسم نیز حجت الاسلام و المسلمین قمی مسئول جدید سازمان تبلیغات اسلامی است.

حضور در این مراسم نیز برای عموم بلامانع است.

گفتنی است آلبوم سرود «بزرگ‌راه» متشکل از قطعات سرود و همخوانی پیرامون سرداران شهید همّت، بروجردی، شهید زین الدین، برونسی، باقری، باکری، خرّازی، طهرانی مقدّم، چمران، صیّاد شیرازی و ... است که در این مراسم رونمایی شده و متعاقباً وارد بازار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فردا؛ رونمایی از آلبوم سرود «بزرگ‌راه»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..