تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاطره حاتمی به «خانواده دکتر ماهان» پیوست

خاطره حاتمی به «خانواده دکتر ماهان» پیوستبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سریال؛ تهیه و تولید مجموعه «خانواده دکتر ماهان» در منطقه شیرگاه در استان مازندران ادامه دارد و خاطره حاتمی نیز به جمع بازیگران اضافه شده است.

«خانواده دکتر ماهان» به سفارش گروه نوجوان سیمافیلم ساخته می‌شود و این روز‌ها در جنگل‌های استان مازندران به کارگردانی علی محمد قاسمی در حال تهیه و تولید است. پیش‌تر بخش‌های مربوط به تهران این مجموعه را، راما قویدل کارگردانی کرده بود.

امین زندگانی، لاله اسکندری، شیوا ابراهیمی، ارسطو خوش رزم، بهرام شاه محمدلو، سعید امیرسلیمانی و ... از جمله بازیگران سریال هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاطره حاتمی به «خانواده دکتر ماهان» پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..