تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس | اعطای نشان فتح درجه ۱ به دریادار سیاری توسط فرمانده کل قوا

اعطای نشان فتح درجه ۱ به دریادار سیاری توسط فرمانده کل قوا

سیاست > رهبری - تسنیم نوشت: معاون هماهنگ کننده ارتش به دریافت نشان فتح درجه ۱ از فرمانده کل قوا مفتخر شد.

صبح امروز و در جریان حضور فرمانده معظم کل قوا در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده‌ی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به پاس خدمات شایسته و صیانت از مرزهای آبی کشور و دریای عمان و حفظ منافع ملی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد و اهتمام به نوسازی تجهیزات و آبادانی سواحل مکران در مدت تصدی فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دریافت نشان درجه‌ی یک فتح از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مفتخر شد. 

29215




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس | اعطای نشان فتح درجه ۱ به دریادار سیاری توسط فرمانده کل قوا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..