تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجهیز ایکس باکس وان به دستیار صوتی آمازون

خبرگزاری ایسنا: مایکروسافت به‌تازگی از کنترل صوتی کنسول‌های بازی ایکس باکس وان رونمایی و پرده‌برداری کرده است و کاربران قادر خواهند بود با بهره‌گیری از دستیارهای صوتی کورتانای مایکروسافت و الکسای آمازون به کنترل و بازی با دستگاه‌های مذکور بپردازند.

البته کنسول‌های بازی ایکس باکس وان تنها دستگاهی نیستند که به این دستیارهای صوتی مجهز می‌شوند بلکه رایانه‌های ویندوز ۱۰، اسپیکرهای هوشمند آمازون اکو، هارمن کاردن اینووک و سونوس وان نیز به این دستیارهای صوتی مجهز هستند.

این نشان‌دهنده همکاری و قرارداد آمازون و مایکروسافت است که هریک متعهد شدند در دستگاه‌های هوشمند خود از دستیارهای صوتی یکدیگر استفاده کنند.

کنترل صوتی به کاربران کنسول‌های بازی و سرگرمی نظیر ایکس باکس وان مایکروسافت این امکان را می‌دهد تا بتوانند بازی، اپلیکیشن، موسیقی و فیلم‌های موردنظر خود را تنها با ارسال دستورات صوتی کنترل کرده و تجربه لذت‌بخش‌تری از بازی را برای خود به ارمغان بیاورند.

ایکس‌باکس وان (Xbox One) یک کنسول بازی ویدیویی خانگی است که توسط شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۱۳ میلادی معرفی شد و از نسل هشتم کنسول‌های بازی است. این سومین کنسول بازی در خانواده ایکس‌باکس و جانشین ایکس‌باکس ۳۶۰ به شمار می‌رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجهیز ایکس باکس وان به دستیار صوتی آمازون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..