تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمرین استقلالی‌ها تعطیل شد

با نظر وینفرد شفر، تمرین امروز «یکشنبه» تیم فوتبال استقلال تعطیل است.

تمرین استقلالی ها تعطیل شدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با صلاحدید وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال، آبی پوشان پایتخت امروز تمرین نمی‌کنند و به استراحت می‌پردازند.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال با تعطیلی تمرین امروز خود از فردا دور جدید تمرینات خود را آغاز می‌کنند.

استقلالی‌ها درصدد حل پرونده خارجی‌ها

مدیران باشگاه استقلال درصدد هستند تا با پیگیری پرونده بازیکنان خارجی که منجر به شکایت شده از حق و حقوق باشگاه دفاع کنند و در پرونده‌های موجود دفاعیات خود را ارائه دهند.

در حال حاضر مهم‌ترین پرونده برای استقلالی‌ها گومز و پروپیچ است که در این پرونده ها بازنده شدند و اکنون باید رقم ۳۶۴ هزار دلار را به عنوان جریمه بپردازند.

بیشتر بخوانید:بند عجیب و غریب در قرارداد بازیکن استقلال خطر محرومیت استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا رفع شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمرین استقلالی‌ها تعطیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..