تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کریمی: تلاش می‌کنم تا روز به روز بهتر شوم/ مصدومیتم برطرف شده است

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی کریمی، هافبک تیم ملی ایران در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) ملی پوشان در ورزشگاه آزادی بیان کرد: خداراشکر پس از پایان مصدومیتم بعد از جام جهانی، خیلی خوشحال هستم که در اردوی تیم ملی حضور دارم و تلاش می‌کنم روز به روز بهتر شوم.

او افزود: همیشه درباره کمبود‌ها صحبت می‌شود، مانند پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، اما ما تمام تلاش مان را می‌کنیم تا خوب تمرین کنیم. امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که به تیم کمک کنند تا در زمان باقی‌مانده تا جام ملت‌های آسیا، اردو‌های خوبی برگزار شود و نتایج خوبی در این مسابقات به دست بیاوریم.

هافبک استقلال درباره پایان مصدومیتش عنوان کرد: خدا را شکر مصدومیتم بهتر شده و فکر می‌کنم مشکلی وجود نداشته باشد و تلاش می‌کنم آماده‌تر شوم و در تیم ملی و استقلال، مثمرثمر باشم.

همچنین یکی از خبرنگاران درباره صحبت‌های فتحی مبنی بر تعداد بالای ملی پوشان استقلال سوال پرسید که مدیر سانه‌ای تیم ملی این سوال را قطع و بیان کرد، فقط درباره با تیم ملی صحبت کنید.

بیشتر بخوانید: پورعلی گنجی: بازی راحتی مقابل ازبکستان نداریم/ انتظارات از تیم ملی بالا است غیبت کی روش در تمرین تیم ملی فوتبال/ قدوس امشب به ایران می‌آید امیری: انتظارات مردم از تیم ملی خیلی بالا است

انتهای پیام/

اظهارات کریمی درباره شرایط تیم ملی ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کریمی: تلاش می‌کنم تا روز به روز بهتر شوم/ مصدومیتم برطرف شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..