تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عزت اللهی: برای جام ملت‌های آسیا ۲ برابر بیشتر از جام جهانی تلاش می‌کنیم

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید عزت اللهی، هافبک تیم ملی ایران در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) ملی پوشان در ورزشگاه آزادی بیان کرد: نخستین اردوی آماده سازی پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تشکیل شده و زیر نظر کارلوس کی روش تمرین می‌کنیم. فکر می‌کنم در نخستین گام، ازبکستان می‌تواند حریف خوبی برای ما باشد، زیرا در چندسال اخیر یکی از بهترین تیم‌های آسیا بوده و می‌تواند قطعا به تیم ما کمک زیادی کند.

او افزود: بازیکنانی که در اردوی جدید اضافه شدند، می‌توانند از بازی با ازبک ها، کارلوس کی روش و بازیکنان قدیمی‌تر تجارب خوبی بدست آورند و فکر می‌کنم بازی با ازبکستان می‌تواند حساس باشد، زیرا نخستین گام است. امیدوارم بازی خوبی شود و بتواند به تک تک بازیکنان کمک کند. فکر نمی‌کنم ازبکستان با تیم امید به مصاف ایران بیاید، زیرا یکی از هم تیمی‌های سابق من در تیم ازبکستان و به اردوی تیمش دعوت شده است.

عزت اللهی درباره میزان هماهنگی میان کادرفنی و بازیکنان خاطرنشان کرد: همه تلاش می‌کنند تا پس از چندسال طلسم قهرمان نشدن در آسیا را بشکنند و دل مردم را شاد کنند. مردم حمایت زیادی از تیم ملی کردند، اما نباید از واقعیت‌ها را دور شویم و تیم ملی اکنون از لحاظ سخت افزاری و امکانات به حد نصاب خوبی نرسیده و چیزی که ما از امکانات انتظار داشتیم پس از عملکرد خوب در جام جهانی، متاسفانه رخ نداد و امیدوارم در زمان باقیمانده حمایت و تلاش‌ها بیشتر شود که انشالله بتوانیم خودمان را آماده جام ملت‌ها کنیم. مردم از ما انتظار دارند و مطمن باشند مثل جام جهانی و یا ۲ برابر بیشتر تلاش می‌کنیم تا دل شان را شاد کنیم.

بازیکن تیم ردینگ انگلیس درباره قراردادش با این باشگاه اظهار کرد: قراردادم نهایی شده و پس از اردوی تیم ملی برای روادید کار به فرانسه می‌روم تا پس از آن در تمرینات این تیم حاضر شوم. قراردادم یکساله با بحث تمدید ۳ ساله است.

هافبک تیم ملی ایران در پایان گفت: بحث پیراهن‌های تیم ملی در حال ابهام است و لباس‌هایی که درحال حاضر به تن بازیکنان است، با تلاش‌های کی روش بوده و برای جام جهانی است. بحث زمین تمرین است که باید حل شود. در حال حاضر ما در ورزشگاه آزادی تمرین می‌کنیم که چمن خوبی دارد و به غیر از این استادیوم، چمن خوب دیگری وجود ندارد که بتوانیم کار‌های تاکتیکی را انجام دهیم. به عنوان یک بازیکن، بحث لباس و چمن برای من مهم است و جزء امکانات اولیه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اظهارات سعید عزت اللهی درباره شرایط تیم ملی ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عزت اللهی: برای جام ملت‌های آسیا ۲ برابر بیشتر از جام جهانی تلاش می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..