تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملی پوشان زیر ذره‌بین کی‌روش/ قدوس همچنان در تمرینات غایب است

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با تصمیم کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، ملی پوشان از ساعت ۱۰ صبح امروز «یکشنبه» در ورزشگاه آزادی تمرینات خود را پیگیری کردند.

تمرین تیم ملی فوتبال ایران برگزار شد

مانوئل لوپز مربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته وارد ایران شد و قرار است ملی پوشان را در اردوی تدارکاتی ازبکستان همراهی کند. سامان قدوس هم ساعت ۶ صبح امروز به تهران آمد، اما اکنون در تمرین تیم ملی حضور ندارد. سعید عزت الهى، على کریمى و مجید حسینى ساعت ۹:۴۵ پس از حضور در کنفرانس خبرى و گفتگو با رسانه‌ها وارد زمین شدند. سایر بازیکنان تیم ملى فوتبال ساعت ۱۰ براى انجام تمرینات وارد زمین ورزشگاه آزادى شدند.

تمرین تیم ملی فوتبال ایران برگزار شد

کارلوس کى روش ۵ دقیقه پس از حضور بازیکنان به زمین تمرین آمد و موانع تمرینى را در جاى خود قرار داد. کى روش در تمرین امروز دقایقى با مربی تیم ملی به گفتگو پرداخت. در حالى که اعلام شده بود خبرنگاران و اصحاب رسانه فقط ٢٠ دقیقه ابتدایى تمرین را مى توانند پوشش دهند، اما با اعلام امیر حسین حسینى، خبرنگاران تا پایان تمرین در کنار بازیکنان تیم ملى بودند.

تمرین تیم ملی فوتبال ایران برگزار شد

بازیکنان پس از انجام بازى ۴ به ۲ در گروه هاى مختلف به انجام تمرینات زیر نظر مک درموت پرداختند. مارکار آقاجانیان و کرور نظارت دقیقى روى بازیکنان داشتند. بخش بعدى تمرین بازیکنان تیم ملى به پاس کارى ٢ به ٢ اختصاص داشت. کى روش پس از آغاز تمرین با حضور در کنار نیمکت تیم ملى با ٢ خبرنگار به گفتگو پرداخت. ٢ فرزند از کارمندان عوامل حواست ورزشگاه با حضور در کنار زمین نظاره گر تمرین شاگردان کى روش بودند. همچنین تعدادى از کارمندان ورزشگاه آزادى با حضور در کنار زمین تمرین بازیکنان تیم ملى را نظاره گر بودند. روزبه چشمى مدافع آسیب دیده تیم فوتبال استقلال از ابتداى تمرین زیر نظر میکائیل به انجام تمرینات اختصاصى پرداخت. ٣ دروازه بان تیم ملى پس از دقایقى از سایر بازیکنان جدا شدند و زیر نظر لوپز به تمرینات اختصاصى پرداختند. کى روش پس از انتشار گزارشى مربوط به تیم ملى ایران و آرژانتین دقایقى با خبرنگارى که با او وارد کرى شده بود به گفتگو پرداخت. بازیکنان تیم ملى در ادامه تمرین، به ۶ گروه ۴ نفره تقسیم شدند و به بازى تنیس فوتبال پرداختند. کى روش در تمرین امروز دقایقى با مک درموت صحبت کرد و براى دقایقى تمرین دروازه بانان را زیر نظر گرفت. کى روش در تمرین امروز حضور فعال ترى نسبت به روزهاى گذشته داشت و به طور دقیق عملکرد شاگردانش را زیر نظر گرفته بود. شاگردان کى روش دقایقى به استراحت و نوشیدن آب در کنار زمین پرداختند. مدافعان تیم ملى با پوشیدن کاور هاى آبى مقابل مهاجمان قرار گرفتند و همچنین هافبک هاى تیم ملى با کاور هاى نارنجى رنگ برابر دیگر مهاجمان قرار گرفتند تا با استفاده از دروازه هاى کوچک به فوتبال درون تیمى بپردازند. در ادامه بازیکنان تیم ملى در طول نیمى از زمین به تمرین پرداختند. در حین انجام فوتبال درون تیمى شور و اشتیاق خاصى بین بازیکنان حاکم بود و آن‌ها براى یکدیگر کرى مى خواندند. کروز، مک درموت و کارلوس کى روش عملکرد بازیکنان را به طور دقیق زیر نظر داشتند. بیرانوند در بخشى از تمرین در کنار لوپز قرار گرفت و با او به گفتگو پرداخت. تمرین تیم ملى فوتبال ساعت یازده صبح به پایان رسید و بازیکنان بدون سرد کردن بدن هاى خود سوار اتوبوس تیم ملى شدند. پس از پایان تمرین، کى روش و دستیارانش دقایقى با حضور روى نیمکت به صحبت با یکدیگر پرداختند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملی پوشان زیر ذره‌بین کی‌روش/ قدوس همچنان در تمرینات غایب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..