تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت BMW خودروهای خود را به دستیار صوتی مجهز می‌کند

شرکت BMW خودروهای خود را به دستیار صوتی مجهز می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در زمان گذشته سفر کردن از شهری به شهر دیگر بسیار کار دشوار و طاقت‌فرسایی بود. نبود وسیله نقلیه مناسب و سفر کردن با اسب، شتر و یا حتی پای پیاده دلیل این سختی بود. اما حالا با وجود وسیله‌ای به نام خودرو سختی مسافرت کردن به حداقل رسیده است. شرکت‌های خودروسازی در تلاشند با بهتر کردن عملکرد خودروها هر روز تجربه‌ی بهتری هنگام استفاده از آن‌ها به ما بدهند.

این دستیارصوتی پنج‌شنبه در رویداد TechCrunch Discident رونمایی شد. دیتر می، معاون ارشد محصولات دیجیتال، این تکنولوژی را معرفی و مهارت‌هایش را فراتر از صرفا "دستورات صوتی" اعلام کرد. وی در جلسه معرفی قابلیت جدید خودروهای این شرکت گفت: "این دستیار صوتی با شما زندگی می‌کند."

واضح است که آن را برای نمایش اطلاعاتی مانند تاریخ تولد ملکه انگلیس یا دستور پخت کیک شکلاتی نساخته‌اند. کار اصلی این دستیار کنترل کردن کیفیت رانندگی شما، دادن اطلاعات از مسیر، پیدا کردن مقصد و بهترین مسیر برای رسیدن به آن و مواردی از این قبیل است. به گفته دیتر می، این دستیار صوتی بیشتر شبیه یک کمک‌راننده است.

آن‌چه که واقعا دستیار BMW را متمایز می‌کند، مهارت‌های خودکار آن است. دیتر می می‌گوید: "دستیار شما همه چیز را درباره خودرو شما می‌داند. برای مثال اگر خودرو شما صدای عجیب ایجاد کند، چراغی شروع به چشمک زدن می کند و شما می توانید به سرعت دلیل این صدا را از دستیار خود بپرسید.

شما می‌توانید نام دستیار خود را تغییر دهید. همچنین امکان گفت‌وگو های کوچک با او نیز وجود دارد. این دستیار می‌تواند الگوهای رفتاری شما را به‌خاطر بسپارد و این توانایی موجب ارتباط بهتر با او می‌شود. از آن‌جایی که ما زمان زیادی در خودرو خود سپری می‌کنیم، سیستم هوش‌مصنوعی به سرعت الگوریتم رفتاری ما را تشخیص خواهد شد. برای مثال اگر ما همیشه در یک بازه زمانی به باشگاه برویم، پس از نشستن در خودرو نیازی به گفتن مقصد نیست و خودرو از پیش آن را می‌داند.یک نظرسنجی از شرکت مشاوره دیجیتال Capgemini نشان داد 85 درصد از کاربران دستیار صوتی ترجیح می دهند از این ابزار در حال حرکت استفاده کنند.

ما بارها شاهد توانایی خودروها در ساختن یک سفر بی‌نظیر بودیم حالا زمان آن رسیده است که با کمک این توانایی جدید با خودروهای خود صحبت کنیم و بیشتر از سفر خود لذت ببریم.

بیشتر بخوانید:  پشتیبان‌گیری مطمئن از فایل‌های تصویری تلفن همراه +آموزش تصویری 

انتهای پیام/

تکنولوژی جدید شرکت BMW



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت BMW خودروهای خود را به دستیار صوتی مجهز می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..