تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسب رتبه برتر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارزیابی یکساله دستگاه‌های دولتی

نمی‌دانستم که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حائز رتبه برتر شده استبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز در سالن اجلاس سران، رئیس جمهور روحانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را به عنوان وزارت برتر در سال گذشته فعالیت دولت دوازدهم اعلام و از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی تقدیر و تشکر کرد. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آخرین پست اینستاگرامی خود گفت این برتری برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات غیرقابل انتظار بود.

وی در پست اینستاگرامی خود نوشت: «صبح امروز که به سالن اجلاس می‌رفتم، نمی‌دانستم که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حائز رتبه برتر در ارزیابی یکساله دستگاههای دولتی شده است. زمانیکه مجری برنامه نامم را صدا کرد، حس زمان توزیع کارنامه‌های پایان سال تحصیلی برایم متداعی شد. 

یکسال گذشت، از دید دولت به وظایفمان خوب عمل کردیم، امیدوارم مردم نیز از ما راضی باشند. هر چند ضعف‌های زیادی هم داریم اما به این دلخوشیم که اگرچه با محدودیتهای مختلفی مواجه بودیم، اما سعیمان بر این بود تا در تلاش کم فروشی نکنیم. 

از همکارانم که با تلاششان این افتخار را نصیب وزارت ارتباطات کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم در سال پیش رو با صرف انرژی بیشتر و روحیه مضاعف به مصاف اجرا و پیاده سازی کاملتر دولت الکترونیکی گام برداریم.»

در ادامه می‌توانید پست اینستاگرامی وزیر ارتباطات را مشاهده کنید:

نمی‌دانستم که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حائز رتبه برتر شده است

انتهای پیام/

وزیر ارتباطات صفحه اینستاگرام خود را به روز رسانی کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسب رتبه برتر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارزیابی یکساله دستگاه‌های دولتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..