تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوای فیزیکی شدید «نیکی میناژ» و «کاردی بی»

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: هفته مد نیویورک این بار به جز اخبار مد و فشن، شاهد درگیری دو ستاره هالیوودی نیز بود.

نیکی میناژ«Nicki Minaj» و کاردی بی «Cardi B» در مراسم هفته مد نیویورک، نه تنها با هم وارد درگیری لفظی، بلکه فیزیکی نیز شدند.

دعوای فیزیکی «نیکی میناژ» و «کاردی بی» در هفته مد نیویورک

این دو ستاره، زمانی که روی فرش قرمز از کنار هم عبور می کردند، باهم گلاویز شدند. در آن شرایط نیروهای امنیتی و بادیگاردها وارد عمل شدند و آنها را از هم جدا کردند. اما کاردی آنقدر عصبانی بود که از راه دور کفش اش را از پا درآورد و آن را به سمت نیکی میناژ نشانه گرفت.

دعوای فیزیکی «نیکی میناژ» و «کاردی بی» در هفته مد نیویورک

در ادامه نیروهای امنیتی توانستند کاردی را از نیکی، که توسط بادیگاردهایش محاصره شده بود، دور کنند. 

البته پیشانی کاردی به مقدار زیادی ورم کرده بود که طبق گزارشات به دلیل ضربه آرنج یکی از بادیگاردهای نیکی میناژ به او بود.

دعوای فیزیکی «نیکی میناژ» و «کاردی بی» در هفته مد نیویورک

اما دلیل دعوای آنها چه بود؟!

کاردی در اینستاگرام خود در مورد نیکی میناژ و دلیل عصبانیت اش از او نوشت: «تو هنرمندان دیگر را تهدید کردی تا با من کار نکنند. به آنها گفتی اگر با من همکاری کنند، تو مانع شان می شود. تو پشت سر من حرف های زشتی زدی که من تمام آنها را نادیده گرفتم اما باز هم ادامه دادی و این بار فرزند مرا نشانه گرفتی. من توهین به فرزندم را به هیچ وجه نمی پذیرم. توهین به فرزندم، توهین به من است. تو گفتی که من توانایی مراقبت از فرزندم را ندارم و این حرف ها از تحمل من خارج است.»

دعوای فیزیکی «نیکی میناژ» و «کاردی بی» در هفته مد نیویورک

پس از دعوا، روی زمین یک مشت مو ریخته بود که یکی از همراهان کاردی آن را برداشت و به دنبال کاردی از محل دور شد.

کاردی که پیراهنی قرمز رنگ از برند دولچه گابانا به تن داشت، با پاهایی برهنه و پیشنانی ورم کرده، از مراسم خارج شد.

دعوای فیزیکی «نیکی میناژ» و «کاردی بی» در هفته مد نیویورک

از آنجا نیکی میناژ در این دعوا، آسیبی ندید، سعی کرد که آن را همانجا پایان دهد و از شکایت و شکایت کشی کوتاه آمد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوای فیزیکی شدید «نیکی میناژ» و «کاردی بی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..