تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس مجلس: ایران و بلاروس از ظرفیت های مشترک بهبود روابط برخوردارند

ساعت 24- رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رایزنی‌های پارلمانی در پیشبرد روابط بین کشورها بسیار موثر است افزود: در این سفر راههای تسهیل روابط تجاری بین ایران و بلاروس مورد بررسی مسئولان و بازرگانان دو کشور قرار گرفته و سازو کارهایی نیز در این زمینه مطرح شد که ما در مجلس قطعا برای اجرایی شدن آن تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خانه ملت، علی لاریجانی پس از پایان سفر به کشورهای روسیه و بلاروس در فرودگاه مهرآباد تهران اظهار کرد: مذاکرات و رایزنی های خوبی با محور توسعه روابط سیاسی و اقتصادی با مسئولان روسیه و همچنین بلاروس برگزار شد.

وی با بیان اینکه رایزنی‌های پارلمانی در پیشبرد روابط بین کشورها بسیار موثر است یادآور شد: در این سفر راههای تسهیل روابط تجاری بین ایران و بلاروس مورد بررسی مسئولان و بازرگانان دو کشور قرار گرفته و سازو کارهایی نیز در این زمینه مطرح شد که ما در مجلس قطعا برای اجرایی شدن آن تلاش خواهیم کرد.
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف در حوزه های صنعتی، کشاورزی و انرژی تصریح کرد: نمایندگان حاضر در این سفر جلسات متعددی را با همتایان خود برای توسعه روابط در زمینه های مختلف سیاسی و اقتصادی دوکشور برگزار کردند.
لاریجانی با بیان اینکه ایران و بلاروس روابط دوستانه و صمیمانه ای را با هم دارند عنوان کرد: باید از ظرفیت های مشترک بین دو کشور برای پیشبرد اهداف و تسهیل روابط استفاده مطلوب شود.
وی با بیان اینکه در مسائل بین المللی و مبارزه با تروریسم نظرات مشترکی بین ایران، روسیه و بلاروس وجود دارد گفت: ثبات و امنیت در منطقه تنها با تعامل و همکاری بین کشور های منطقه امکان پذیر است.
لاریجانی گفت: امیدواریم دستاوردهای این سفر ها توسط گروه های دوستی پارلمانی بین دو کشور تا حصول نتیجه در چارچوب همکاری‌ها مشخص شده پیگیری شود.
علی لاریجانی به منظور شرکت در اجلاس کمیسیون مشترک پارلمان عازم ولگوگراد روسیه شد.
این سفر به دعوت «ویچسلاو والودین» رئیس مجلس دومای روسیه و به منظور دیدار دوجانبه با همتای روس با حضور اعضای پارلمانی و حضور در اجلاس کمیسیون مشترک پارلمانی انجام شد.
سیدناصر موسوی لارگانی، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، شهاب الدین بیمقدار، رمضان علی سبحانی فر، برومندی، کارن خانلری و حسین امیرعبداللهیان به همراه 9 نفر از معاونین وزیران و مسئولان، ریاست مجلس شورای اسلامی را در این سفر همراهی کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس مجلس: ایران و بلاروس از ظرفیت های مشترک بهبود روابط برخوردارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..