تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بند عجیب و غریب در قرارداد بازیکن استقلال

مسئولان باشگاه استقلال بند عجیبی را در قرارداد هافبک ملی پوش خود گنجانده اند.  

بند عجیب و غریب در قرارداد بازیکن استقلالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی کریمی، بازيكن تيم فوتبال استقلال در صورت مصدوميت شديد قراردادش با آبى پوشان فسخ مى شود.

با توجه به عقد قرارداد على كريمى و باشگاه استقلال در ابتداى فصل، در حال حاضر بند عجيبى در قرارداد اين بازيكن قید شده است.

على كريمى بازيكن تيم فوتبال استقلال كه در حال حاضر در تيم ملى فوتبال كشورمان نيز حضور دارد در صورت مصدوميت از ناحيه كمر، قراردادش به طور خودكار فسخ مى شود.

در صورتى كه این بازیکن آسيب ديدگى شديدى از ناحيه كمر پيدا كند باشگاه استقلال طبق این بند ار قرارداد مى تواند يك طرفه قرارداد کریمی را فسخ کند.

هافبک دفاعی استقلال در روزهای اخیر حضور فعالی در تمرینات تیم ملی داشته است اما برای تهدید نشدن از سوی این بند جنجالی و فسخ یک طرفه قراردادش با استقلال باید به صورت جدی مراقب کمر خود باشد چراکه این بازیکن از ناحیه کمر بارها آسیب دیده است و در صورت تکرار این امر به احتمال فراوان از جمع آبی های پایتخت جدا می شود‌.

بیشتر بخوانید:

اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال برای دیدار با ازبکستان/ سردار و 3 بازیکن دیگر خط خوردند

شفر بدون بهانه روی لبه تیغ/ آبی‌ها معجزه می‌خواهند

آشنایی با تیم ملی فوتبال ازبکستان/ جنگنده اما بدون افتخار با مرد آرژانتینی!

انتهای پیام/

قرارداد علی کریمی با استقلال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بند عجیب و غریب در قرارداد بازیکن استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..