تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال می‌تواند به رای CAS امیدوار باشد

ایرنا: «پرند عزیزی» نماینده ایران در دادگاه بین المللی ورزش (cas) گفت: اگر مدارک باشگاه استقلال صحت داشته باشد و نشان دهد که این تیم واقعا از حضور در دیدار سوپرجام انصراف نداده است، این باشگاه می تواند برای پیروزی در این پرونده امیدوار باشد.

بانو عزیزی در خصوص شکایت باشگاه استقلال به دادگاه بین المللی حکمیت ورزش افزود: البته من مدارک باشگاه استقلال را در این باره ندیدم که بخواهم در این خصوص اظهارنظر کنم. ولی طبق آنچه که در رسانه ها شنیده و یا خوانده ام، گفته می شود استقلال از حضور در دیدار سوپرجام انصراف نداده است، ولی مسئولان مربوطه، سه روز قبل از انجام این بازی آن را لغو کردند.

وی گفت: این در حالی است که مسئولان برگزار کننده دیدار سوپر جام مدعی هستند استقلال از حضور در این دیدارانصراف داده و برای اظهار نظر در این باره باید ابتدا مدارک دیده شود.

البته کمیته انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال به ضرر استقلال رای صادر کردند و طبیعی است که طبق آیین نامه، باشگاه استقلال می تواند در دادگاه حکمیت ورزش در این باره شکایت کند. اما اظهار نظر قطعی در این خصوص مستلزم خواندن پرونده است.

این وکیل بین المللی ادامه داد: البته نمی توان در این خصوص اظهارنظر قطعی کرد. زیرا ابتدا باید مدارک طرفین دعوا و مستندات آنها طبق آیین نامه انضباطی دیده شود و پس از آن اظهارنظر کرد.

استقلال می‌تواند به رای CAS امیدوار باشد

اما وقتی من مصاحبه «امیرحسین فتحی» سرپرست باشگاه استقلال را خواندم که به صورت قطعی اعلام می کند از حضور در دیدار سوپر جام انصراف نداده اند، احتمالا مدارکی دارند که چنین حقی برای خود متصور هستند.

عزیزی در باره اینکه آیا موارد مشابه دیگر در این باره وجود داشته است یا خیر؟ اظهار داشت: خیلی از مربیان یا بازیکنان بودند که در cas شکایت کردند و این بار این شکایت از جنبه حقیقی به حقوقی تبدیل شده است. البته از نظر منطقی هم درست این است که وقتی احساس می کنید حقی برای شما در نظر گرفته نشده است، در مراجع بالاتر پیگیری کنید.

او در خصوص اینکه آیا امکان داوری از سوی وی در این پرونده وجود دارد یا خیر؟ گفت: بستگی به این دارد که به عنوان داور پرونده سوپرجام انتخاب شوم یا خیر.

زیرا در این سه سالی که در ایران هستم معمولا سعی کردم سراغ فوتبال نروم. ولی اگر من هم به عنوان داور انتخاب شوم، وظیفه دارم به بهترین شکلی این مهم را انجام دهم.

دادگاه دیوان عالی ورزش بیشتر از 400 حقوقدان خبره از سراسر دنیا عضو دارد که عزیزی نخستین زن ایرانی است که به عنوان یکی از اعضای این دادگاه فعالیت می کند.

عزیزی که به زبان انگلیسی و آلمانی مسلط است، فارغ التحصیل دکترای حقوق خصوصی و ورزشی از مالزی است و در زمینه حقوق اسلامی در ورزش نیز تحقیقاتی انجام داده است. او در دانشگاه کلن آلمان درخصوص حقوق اسلامی تحصیل کرده و مقالات معتبری در این زمینه انتشار داده است.

وی وکیل پایه یک دادگستری است که سابقه مشاوره حقوقی در معاونت سازمان نخبگان، مسئولیت کمیته انضباطی فدراسیون سوارکاری و گلف، وکیل و مشاور حقوقی دستیار دادستان در مالزی را در کارنامه دارد.

عزیزی اکنون به عنوان وکیل و مشاور حقوقی در کمیته ملی المپیک ایران و بازپرسی ویژه جرائم ورزشی مشغول فعالیت است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال می‌تواند به رای CAS امیدوار باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..