تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادرات بیش از ۱۳۰ میلیون دلار در سال مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی

مدیرکل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو مطرح کرد؛

وی افزود قبل از انقلاب اسلامی شرکت‌های چند ملیتی در ایران فعال بودند و تولیدات داخلی بیشتر تحت لیسانس بود؛ بعد از انقلاب در زمان جنگ تحمیلی به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران برقرار شد و با ارتباطی که بین دانشگاه و صنعت برقرار شد، توانستیم بسیاری از محصولات ضروری و مورد نیاز کشورمان را تولید کنیم.

توسعه صنعت آرایشی و بهداشتی کشور طی یک دهه اخیر

بهفر ادامه داد: مرحله سوم از حدود ۱۰ سال پیش است که صنعت آرایشی و بهداشتی با همکاری دانشگاه‌ها شروع به نوآوری کرد و مرحله چهارم که حال حاضر محسوب می شود، مرحله‌ای است که محصولات ما توان صادر شدن به کشور‌های دیگر را دارند و به بازار‌های بین المللی راه پیدا کرده اند.

مدیرکل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: اکنون بیش از ۱۳۰ میلیون دلار در سال مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی صادر می‌کنیم و توان فرمولاسیون هرنوع محصولی را در کشور داریم و با توجه به ظرفیت خالی که در حال حاضر در کشور وجود دارد می‌توانیم به صورت outsource و private lable و صادرات کالا‌های فرآینده شده به لبنان و کشور‌های دیگر منطقه و در اختیار قراردادن یک خط تولید به متخصصان لبنانی با فعالان صنعتی و اقتصادی لبنان همکاری داشته باشیم، همچنین می‌توانیم برای لبنان بصورت سفارشی تولید کنیم و در این مسیر تسهیلاتی جهت کوتاه شدن فرآیند‌های رگولاتوری و صادرات انجام دهیم.

بهتر همچنین در ادامه با اشاره به توان بیش از ۳۰۰ کارخانه آرایشی و بهداشتی فعال در کشور که بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی را تولید می‌کنند، بیان کرد: همچنین نکته مهم دیگر برای کشور‌های مسلمانی مثل ما و لبنان، برند حلال محصولات آرایشی و بهداشتی است که برای اولین بار در جهان توسط ایران معرفی شده و حلال کازمتیک به نام ایران به ثبت رسیده است و توسعه خواهد یافت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادرات بیش از ۱۳۰ میلیون دلار در سال مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..