تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«خانم عکاس باشی» به بازار می آید

خانم عکاس باشی عنوان اثری دیگر از عمران میری

عمران میری شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص انتشار اثر جدیدش گفت: امسال مجموعه شعری با عنوان « خانم عکاس باشی » منتشر می کنم.

وی افزود:این کتاب قرار است در نشر نیماژ منتشر شود و صحبت های اولیه در خصوص چاپ کتاب را انجام داده ام.

 این شاعر بیان کرد: مجموعه شعرم با عنوان « خانم عکاس باشی » در نیمه دوم امسال منتشر می شود امیدوارم این کتاب به سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برسد این کتاب مجموعه ای از چند غزل و چهارپاره است که از سال 90 تا کنون سروده ام.این کتاب  عاشقانه و بسیار احساسی است و شعرهای آن را نسبت به مجموعه شعر قبلی ام تکنیکی تر سروده ام.

میری با بیان اینکه عنوان کتاب را از یک مصراعی در داخل کتاب گرفتم،گفت: امیدوارم مجموعه شعر  « خانم عکاس باشی » دچار سانسورهای ممیزی نشود و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اصلاحیه زیادی برای آن در نظر نگیرند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««خانم عکاس باشی» به بازار می آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..