تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوآوی به تقلب در تست سرعت پردازنده متهم شد

تقلب هوآویبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرعت پردازنده یکی از مهم‌ترین عوامل امتیازدهی به یک تلفن‌ هوشمند است. برای بسیاری از کاربران مهم است که آیا تلفن‌ هوشمند آن‌ها توانایی اجرا کردن برنامه‌ها و بازی‌ها با گرافیک بالا را دارد یا خیر. به همین دلیل آزمایش‌هایی برای اندازه‌گیری قدرت پردازنده‌ها صورت می‌گیرد.

طراحان تست 3DMark، هوآوی را متهم به تقلب در آزمایش خود کردند. آن‌ها برای مطمئن شدن از این اتفاق بار دیگر از چند تلفن‌ هوشمند هوآوی دو تست مختلف گرفتند. نرم‌افزار آزمایش اول در دسترس عموم بود و دومی نسخه‌ی خصوصی همان نرم‌افزار بود. این شرکت دریافت که نتایج این دو آزمایش به‌طور چشم‌گیری با هم متفاوت است.

تقلب هوآوی
از آن‌جایی که نتیجه‌ی این دو آزمایش متفاوت بود، آن‌ها هوآوی را به استفاده از نرم افزاری برای ایجاد امتیاز مصنوعی در این آزمایش متهم کردند. در نتیجه، Underwriters Laboratories (UL) تلفن های زیر را از سایت خود حذف کرد:

Huawei P20 Huawei P20 Pro Huawei Nova 3 Honor Play

Huawei در بیانیه ای اظهار داشت که نمرات تقویت شده در نتیجه عملکرد بهینه شده هوش‌مصنوعی در شرایط خاص است. اما اگر این ادعا حقیقت داشت عملکرد دستگاه‌ها فقط با استفاده از یک نسخه متفاوت از همان آزمون تغییر نمی کرد. این امکان وجود دارد که هوآوی از یک برنامه برای گرفتن امتیاز بالاتر در این آزمایش استفاده کرده باشد.

قواعد این سایت می‌گوید که این آزمایش باید همان‌طور که باقی برنامه‌های تلفن‌همراه اجرا می‌شوند، انجام شود. هوآوی پاسخ داد که در EMUI 9.0 به همه‌ی کاربرانش اجازه دسترسی به "Performance Mode" را می‌دهد و همه‌ی آنان می‌توانند از بیشترین قدرت تلفن خود استفاده کنند.

اما آیا اگر دست هوآوی هنگام استفاده از این قابلیت رو نمی‌شد، در آینده به کاربرانش اجازه‌ی استفاده از این قابلیت را می‌داد؟

بیشتر بخوانید:  پشتیبان‌گیری مطمئن از فایل‌های تصویری تلفن همراه +آموزش تصویری

انتهای پیام/

دست هوآوی رو شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوآوی به تقلب در تست سرعت پردازنده متهم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..