تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز بکار سرویس استریمینگ صوتی در توئیتر

فناوری اطلاعات > نرم افزار - سیستم‌عامل آی او اس اولین سیستم‌عاملی است که قابلیت استریمینگ صوتی در توئیتر را به اجرا می‌گذارد.

به گزارش خبرآنلاین، کاربران عضو توئیتر فعلاً از طریق آیفون می‌توانند برای فالوورهای خود استریمینگ صوتی پخش کنند.{لینک}

توئیتر، پلتفرم میکروبلاگ روزگاری محدودیت 140 کارکتر را برای کاربران خود به اجرا گذاشت و قرار بود محتوای متن و تصویر را به‌صورت محدود به اشتراک بگذارد اما حالا فعالیت خود را متنوع کرده و استریمینگ صوتی نیز پخش می‌کند.

از روز جمعه قابلیت جدید برای کاربران توئیتر و همچنین Periscope که سیستم‌عامل آی او اس دارند، فعال‌شده است. طریق فعال کردن صوت روی توئیتر مانند کلیک روی Live و آیکون میکروفون است و بدین طریق صوت بدون ویدئو فراهم می‌شود.

بدین ترتیب به‌زودی سخنرانی‌های صوتی در توئیتر باب خواهد شد.

آغاز بکار سرویس استریمینگ صوتی در توئیتر

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز بکار سرویس استریمینگ صوتی در توئیتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..