تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کار جانانه ای در بازی های آسیایی جاکارتا انجام دادید

مدیر شبکه سه در مراسم قدردانی از دست اندرکاران بازی های آسیایی ۲۰۱۸:

کار جانانه ای در بازی های آسیایی جاکارتا انجام دادیدبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛مراسم قدردانی از دست اندرکاران بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی شبکه سه و شبکه ورزش با حضور فروغی مدیر شبکه سه ،آقا زمانی مدیر گروه ورزش شبکه سه و جمعی از مدیران شبکه ورزش امروز (شنبه)در سازمان بسیج برگزار شد.

علی فروغی مدیر شبکه سه در ابتدای مراسم گفت : این جلسه برای تقدیر از زحمات شما عزیزان است ،کار جانانه ای در بازی های آسیایی جاکارتا انجام دادید البته این جلسه فرصتی است تا بتوانیم گفتگو و همفکری داشته باشیم.

 آقا زمانی مدیر گروه ورزش شبکه سه در ادامه مراسم گفت: بازی های آسیایی با تمام سختی هایش،خاطرات خوبی را در ذهن ما ثبت کرد اما جای گفتن این سختی اینجا نیست چراکه ورزشکاران ما با موفقیت خود همه عزیزان را خوشحال کردند.

وی ادامه داد:به دلیل تجربه  تک تک عزیزان در حوزه فنی ، تولید،پخش ،مجریان ،گزارشگران ،تهیه کنندگان توانستیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم تا باعث غرور و نشاط مردم و مخاطبان شود.

آقا زمانی بیان کرد: کار رسانه ای همیشه با تلخی و شیرینی ها همراه است اما زمانی که نتیجه کار ورزشکاران را می بینیم خوشحال می شویم. امیدوارم این تجربه ها برای کارهای بعدی نتیجه های خوبی را داشته باشد.

وی با تشکر از مدیر شبکه سه بیان کرد: مدیر شبکه سه در مدت کوتاهی که مسئولیت شبکه سه را به عهده گرفتند با دو رویداد مهم مواجه شدند و برای بازی های جام جهانی روسیه و بازی های آسیایی جاکارتا و برای این دو رویداد وقت گذاشته اند و جلسات زیادی تشکیل دادند و حمایت و پشتیبانی کردند و حرف های ما را شنیدند.

همچنین از علیرضا فارسیجانی مدیر پخش شبکه سه به دلیل زحماتی که در این مدت در پخش داشتند تشکر می کنم.

فارسیجانی مدیر پخش شبکه سه گفت: به سهم خودم از تلاش های عزیزان در شبکه سه و شبکه ورزش تشکر می کنم که نتیجه تلاش های این عزیزان رضایت مخاطبان بود.

وی ادامه داد: از زحمات دوستان تولید ،فنی و پخش شبکه سه تشکر می کنم چرا که این عزیزان با بازی های جام جهانی و آسیایی جاکارتا به یک پختگی رسیده اند، که هر جا هم نقض و ضعف وجود داشته باشد عزیزان مکمل یکدیگر هستند و مشکلات را برطرف می کنند.

فروغی:در بازی ها قهرمان میدان بودیم

فروغی مدیر شبکه سه با بیان اینکه در بازی های اخیر ما قهرمان میدان بودیم، گفت: از سوی دیگر با تمام  سختی و دشواری ها در آسیا که مدعی در حوزه های مختلف از جمله  اقتصاد ،فرهنگ ،صنعت ،قدرت نظامی در دنیا  هستند ، توانستیم قهرمانی دیگری از آن خود کنیم.

وی گفت:ورزش چیزی نیست که بگوییم ابتکار و تبحر یک نفر است بلکه ورزش یک صنعت پیشرفته است که با اقتصاد و فرهنگ و آموزش آن کشور عجین است و به عنوان صنعت حرفه ای با همه این ها پیوند دارد البته جایگاه ورزش ما ستودنی است و واقعا کاری که بانوان ما انجام دادند فوق العاده بود.

فروغی با تاکید بر اینکه با قهرمانی بانوان اثر مثبتی را در مردم شاهد هستیم، گفت:شما در بازی های آسیایی کار بسیار ارزشمندی انجام دادید و دل مردم را شاد کردید بالاخره سختی هایی وجود داشت و در جریان مشکلات بودم و با غیرت کار خود را انجام دادید از این رو صمیمانه از شما تشکر می کنم.

وی بیان کرد:هم افزایی و در کنار هم قرار گرفتن شبکه ورزش را در این مسابقات شاهد بودیم و کانال ورزش فوق العاده عمل کرد.از دوستان در تولید،پخش،تهیه و  اجرا و دیگر عزیزان تشکر می کنم. مدیران ارشد رسانه ملی نسبت به عملکرد شما عزیزان رضایت دارند.از ابتدا تصمیم بر این بود که کانال ورزش منعطف باشد و شبکه سه مانند گذشته بازی های طلایی و حساس را پوشش بدهند اما مجموع ترکیب مثبت بود و هم افزایی موثر و سنجیده بود .

فروغی تاکید کرد: نکته مثبت رسانه ملی همدلی بین عزیزان است که به خوبی کارها را  پیش می برد.

گفتنی است؛در پایان مراسم از عوامل برنامه و گروه اعزامی بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی شبکه سه و شبکه ورزش تقدیر شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کار جانانه ای در بازی های آسیایی جاکارتا انجام دادید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..