تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عمل غیر انسانی پرستار شیطان صفت با یک بیمار آلزایمری! +فیلم

عمل جنون آمیز پرستار مرد با یک بیمار + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رفتار غیر انسانی و جنون آمیز یک پرستار مرد را با یک بیمار سالخورده مبتلا به آلزایمر در منطقه "سیفورس" سیدنی استرالیا نشان می دهد. " آیدا کلین" دختر این بیمار، پس از آنکه به آثار کبودی های روی بدن پدرش مشکوک شد تصمیم به نصب یک دوربین مدار بسته در اتاق او گرفت. آنچه که توسط این دوربین مدار بسته ضبط گردید موجب حیرت و وحشت این دختر جوان شد. در این ویدئو مشاهده می شود این پرستار با کفش به این مرد سالخورده و ناتوان 82 ساله حمله ور می شود و در حالی که پیراهن او را گرفته به اطراف می کشد.

آیدا در گفتگو با شبکه تلویزیونی news 9 گفت : "پدرم از درد شکایت داشت و وقتی پیراهن او را بالا زدم متوجه کبودی های روی بدنش شدم. ابتدا فکر کردم شاید او از روی تخت به پایین افتاده باشد اما اینطور نبود."

آیدا پس از تغییرات رفتاری پدرش اقدام به نصب یک دوربین مخفی در اتاق محل نگهداری کرد و آنچه که توسط دوربین ضبط شده بود حقیقت ماجرا را روشن ساخت. بازرس "گای ماگی" در گفتگو با این شبکه تلویزیونی گفت : " ما فیلم را مشاهده کردیم. آنچه در این فیلم دیده می شد نامردی و رسوایی بود."

این پرستار مرد که هویتش " پراکاش پائودیال" اعلام شده و 35 سال دارد توسط پلیس دستگیر و با اتهام ضرب و شتم و بدرفتاری با یک بیمار مواجه است. او که برای دو مرکز نگهداری و مراقبت از سالمندان کار می کرد اکنون از هر دو محل کار خود اخراج شده است.

گفتنی است؛ مدیر این مرکز مراقبت از سالمندان در خانه بابت این حادثه از خانواده این بیمار عذرخواهی کرده است.

انتهای پیام/

دوربین مدار بسته، دست پرستار شیطان صفت را رو کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عمل غیر انسانی پرستار شیطان صفت با یک بیمار آلزایمری! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..