تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عمل غیر انسانی پرستار شیطان صفت با یک بیمار آلزایمری/فرهنگ تحسین برانگیز ژاپنی‌ها پس از وقوع زلزله/مطالبه کاربران از وزیر ارتباطات با هشتگ #اغتشاش_گرام

عمل غیر انسانی پرستار شیطان صفت با یک بیمار آلزایمری/فرهنگ تحسین برانگیز ژاپنی‌ها پس از وقوع زلزله/مطالبه کاربران از وزیر ارتباطات با هشتگ #اغتشاش_گرامبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

عمل غیر انسانی پرستار شیطان صفت با یک بیمار آلزایمری! +فیلم
یک پرستار مرد که اقدام به بدرفتاری و ضرب و شتم یک بیمار سالخورده آلزایمری کرده بود توسط پلیس بازداشت شد.

فرهنگ تحسین برانگیز ژاپنی‌ها پس از وقوع زلزله! +فیلم
ویدئویی از مردمان ژاپن که پس از وقوع زلزله مشغول خرید هستند تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه های اجتماعی شده است.

رسوایی اخلاقی دوباره وزیر امورخارجه پیشین انگلیس! +عکس
بوریس جانسون، وزیر امور خارجه پیشین انگلیس که لقب "بوریس زنباره" را از مطبوعات این کشور دریافت کرده است بار دیگر به خاطر یک افتضاح اخلاقی سوژه رسانه ها شد.

گریم مردانه و عجیب نیوشا ضیغمی +عکس
نیوشا ضیغمی صفحه اینستاگرامش را به تصویری از گریم متفاوت و عجیب خود در فیلم سینمایی هشتگ اختصاص داد.

مطالبه کاربران از وزیر ارتباطات با هشتگ #اغتشاش_گرام
پایان مهلت قانونی فعالیت هاتگرام و تلگرام طلایی و تمدید مجدد زمان آن، سبب شد تا کاربران با هشتگ‌های #اغتشاش_گرام و #نه_به_تلگرام خطاب به وزیر ارتباطات از خواسته خود بگویند.

سرانجام رانندگی با حالت خواب آلودگی! +فیلم
چرت زدن راننده‌ در یکی از جاده های اکراین، صحنه وحشتناکی را رقم زد.

محال است این دعا بی جواب بماند
صفحه رسمی حجت الاسلام پناهيان با انتشار پستی در خصوص استجابت دعا، به روز رسانی شد.

نقش اینستاگرام و نسخه‌های فارسی تلگرام در بحران آفرینی‌های اجتماعی/ فعالیت شبکه‌های خارجی باید منوط به أخذ متادیتا، LI و انتقال سرور به داخل کشور شود

آل‌داود گفت: نقش اینستاگرام و نسخه‌های فارسی تلگرام، نقشی جدی در بحران آفرینی‌ها و شکل‌گیری جنبش‌های اجتماعی با مدیریت دشمن و سوءاستفاده و انحراف مطالبات اقتصادی- معیشتی مردم در کشور است.

کمپانی ZTE از گوشی جدید خود رونمایی کرد
کمپانی ZTE پرچمدار جدید خود، nubia Z18 را پس از مدت‌ها معرفی کرد.

سرانجام نگاه نکردن به چپ و راست حین عبور از خیابان +فیلم
در این مطلب یک ویدئو لزوم آموزش صحیح به کودکان کم سن و سال هنگام عبور از عرض خیابان را مورد تاکید قرار می‌دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عمل غیر انسانی پرستار شیطان صفت با یک بیمار آلزایمری/فرهنگ تحسین برانگیز ژاپنی‌ها پس از وقوع زلزله/مطالبه کاربران از وزیر ارتباطات با هشتگ #اغتشاش_گرام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..