تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مچ‌بند هوشمند Honor Band 4 در دست رئیس کمپانی آنر دیده شد

مچ‌بند هوشمند Honor Band 4 در دست رئیس کمپانی آنر دیده شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمپانی چینی آنر در سال‌های اخیر که با شرکت بزرگ و موفق هوآوی همکاری کرده، موفق شده است. این شرکت در روزهای اخیری که فعالیت خود را به نقطه اوج رسانده، مچ‌بند هوشمندی را معرفی کرده است. این مچ‌بند هوشمند ساعاتی قبل از معرفی رسمی خود در دست رئیس این کمپانی بزرگ دیده شد. کمپانی آنر در نظر داشت تا گوشی‌های میان رده خود، Honor 8X و 8X Max را به همراه مچ‌بند هوشمند خود، Honor Band 4 معرفی کند. عکاسان هوشیار این مراسم ساعاتی قبل از مراسم رونمایی از این محصولات، متوجه شدند ژائو مینگ، رئیس شرکت آنر این مچ‌بند را به دست خود بسته است.

مچ‌بند هوشمند Honor Band 4 در دست رئیس کمپانی آنر دیده شد

مچ‌بند هوشمند Honor Band 4 در دست رئیس کمپانی آنر دیده شد

گفتنی است، ساعت هوشمندی که در دستان ژائو مینگ دیده شده است و به صورت رسمی معرفی شده، برای اولین بار است که مجهز به صفحه نمایش رنگی شده است و سنسورهایی برای کنترل میزان فعالیت کاربر در آن در نظر گرفته شده‌ تا کاربر با اندازه گرفتن فعالیت‌های خود به فیزیک بدنی دلخواه خود برسد.

کمپانی آنر برای پوسترهای تبلیغاتی این مچ‌بندهای هوشمند را در سطح کشور چین پخش کرده است که چندین قابلیت کلیدی آن‌ها را مشخص می‌کنند. این مچ‌بندها چندین تنوع اسپرت دارند، مجهز به سنسورهای اندازه‌گیری ضربان قلب هستند، ضد غبار و آب هستند. جدیدیترین تکنولوژی به کار رفته در این مچ‌بندها، چیپست NFC است که می‌تواند به منظور پرداخت‌های الکترونیکی مورد استفاده قرار گیرند.

مچ‌بند هوشمند Honor Band 4 در دست رئیس کمپانی آنر دیده شد

انتهای پیام/

آنر مچ‌بند هوشمند جدید خود را معرفی کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مچ‌بند هوشمند Honor Band 4 در دست رئیس کمپانی آنر دیده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..