تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جان تری در تست پزشکی اسپارتاک

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از این که کلودیو مارکیزیو این هفته به زنیت سن‌پترزبورگ روسیه پیوست، حالا، جان تری، یکی از بازیکنان کهنه‌کارهای انگلیس هم در تست پزشکی اسپارتاک مسکو شرکت کرده تا به این تیم در لیگ برتر روسیه بپیوندد.
تری در حال حاضر در رم حضور دارد و سرگرم گذراندن تست پزشکی اسپارتاک است که هدایت آن را ماسیمو کاررای ایتالیایی بر عهده دارد.
این مدافع میانی 37 ساله پس از پایان قراردادش با استون ویلا در ماه ژوئیه ،اکنون بازیکن آزاد است.

دلیل تصمیم اسپارتاک مسکو برای جذب تری مصدومیت شدید ساموئل گیگوت مدافع میانی این تیم بوده است.
جان تری در اسپارتاک می‌تواند زوج سالواتوره بوکتی ایتالیایی باشد که از سال 2013 در مسکو حضور دارد.
به این ترتیب تری پس از همکاری با آنتونیو کونته در چلسی یک بار دیگر با یک مربی ایتالیایی کار خواهد کرد، در واقع کاررا دستیار کونته در یوونتوس بود.

بیشتر بخوانید: 

انتهای پیام/


جان تری در آستانه حضور در لیگ روسیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جان تری در تست پزشکی اسپارتاک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..