تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین تلاش‌های پرسپولیسی‌ها برای فرار از محرومیت

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه فوتبال پرسپولیس در آخرین فرصت برای تسویه حساب با شاکیان تماس‌های را با آن‌ها برقرار کرد تا بتواند از خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا فرار کند.

گفته می‌شود مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل خود با طلبکاران، پیشنهادهای را ارائه کردند. یکی از شاکیان به این باشگاه تخفیف کوچکی داده و به دنبال دریافت مبلغ قراردادش است. همچنین یکی دیگر از طلبکاران امروز راهی باشگاه پرسپولیس شده تا بتواند با مسئولان این باشگاه به توافق نهایی برسد.

باشگاه فوتبال پرسپولیس به دنبال آن است تا از آخرین فرصت‌های موجود برای فرار از خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند. شنیده‌ها نیز حاکی از آن است برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر کشورمان برای رفع این مشکل دست به کار شده اند.

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار ما در این باره گفت: در حال پیگیری مشکلات مالی باشگاه هستیم. تمامی پرونده‌های طلبکاران حقوقی هستند و باید بررسی شده و به دقت حل و فصل شوند.

بیشتر بخوانید:پرسپولیس همامی را به مخمصه انداخت فتاحی: لغو دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان بر اساس مقررات صورت گرفت شمارش معکوس برای حذف پرسپولیس از آسیا آغاز شد

انتهای پیام/

مسئولان باشگاه پرسپولیس با طلبکاران جلسه گذاشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین تلاش‌های پرسپولیسی‌ها برای فرار از محرومیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..