تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریمه نقدی برای استقلال و نساجی

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های استقلال تهران و فولاد خوزستان برگزار و از سوی تماشاگران تیم استقلال تهران تخلفاتی مبنی بر اهانت هواداران نسبت به بازیکن تیم مقابل رخ داد. این تیم به مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.( این رای قطعی است)

*فرشید اسماعیلی، بازیکن باشگاه استقلال تهران به خاطر درگیری با بازیکن تیم مقابل که سبب تحریک تماشاگران شد، به توبخ کتبی محکوم شد.

گفتنی است، احسان مرادیان، دروازه بان تیم فولاد خوزستان نیز به دلیل درگیری با بازیکن تیم مقابل که سبب تحریک تماشاگران شد، با توبیخ کتبی کمیته انضباطی مواجه شد.

*جریمه نقدی برای تیم نساجی قائم شهر

دیدار تیم های نساجی قائم شهر و نفت مسجد سلیمان برگزار و از سوی تماشاگران تیم نساجی قائم شهر تخلفاتی مبنی بر پرتاب بطری رخ داد که به بازیکن تیم مقابل اصابت کرد. تیم نساجی مازندران طبق ماده 86 مقررات انضباطی به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.( این رای قطعی است).




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریمه نقدی برای استقلال و نساجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..