تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خشتان: در بازی با ذوب‌آهن دوباره گل می‌زنم

خبرورزشی: وحید خشتان مهاجم یاسوجی استقلال خوزستان فعلاً با چهار گل آقای گل لیگ است. با او در رابطه با قرعه جام حذفی و بازی پیش روی لیگ با ذوب‌آهن صحبت کردیم.

* از بازی تدارکاتی با پارس جنوبی جم شروع کنیم.

بازی خوبی بود و موفق شدیم با ارائه نمایش برتر و پیاده کردن تاکتیک‌های مد نظر مقابل تیم پارس به پیروزی خوبی برسیم و آمادگی خودمان را برای لیگ و جام حذفی بالاتر ببریم.

* خودت چرا تعویض شدی؟!

من در نیمه اول مصدوم و به ناچار تعویض شدم.

* قرعه جام حذفی برای شما چطور است؟

طبق قرعه در اهواز میزبان تیم شاهین انزلی هستیم و می‌خواهیم با ارائه یک بازی خوب و برتر کار حریف را یکسره کنیم.

* از شگفتی‌سازی حریف کم نام و شان در جام حذفی نمی‌ترسید؟

نه، ما اجازه شگفتی‌سازی به حریف در اهواز نمی‌دهیم و با تمام وجود بازی می‌کنیم تا به دور بعد صعود کنیم.

* استقلال خوزستان در جام حذفی به دنبال چیست؟

ما برای رسیدن به مراحل بالاتر تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم، اما هدف اصلی ما جام حذفی نیست و موفقیت در لیگ و کسب عنوانی شایسته در آنجا هدف ماست.

* برسیم به دیدار دشوار و خانگی مقابل ذوب‌آهن!

بازی سختی است و ذوب‌آهن یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر است، اما مقابل پرسپولیس و دیدار‌های دیگر نشان دادیم که تیم خوبی هستیم و هیچ ترسی از ذوب‌آهن نداریم. با برنامه‌های تاکتیکی سرمربی تلاش خواهیم کرد تا ذوب‌آهن را با شکست از اهواز بدرقه کنیم.

* اما بازی قبلی را به پیکان باختید...

ما در آن دیدار به هیچ عنوان مستحق شکست نبودیم و باید پیروز می‌شدیم. این بار مقابل ذوب‌آهن در خانه جبران مافات خواهیم کرد.

* و تعداد گل‌هایت که در عدد چهار باقی مانده!

موتور گلزنی من تازه روشن شده و حتماً دوباره از بازی با ذوب‌آهن گلزنی‌ام را شروع خواهم کرد؛ هر چند بازی جام حذفی هم قبل از لیگ است و تلاش خواهم کرد تا با گلزنی در آن برای لیگ هم تمرین خوبی داشته باشم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خشتان: در بازی با ذوب‌آهن دوباره گل می‌زنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..