تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوزادِ بی‌ سر به دنیا آمد! +عکس

در یک اتفاق بسیار نادر نوزادی به دنیا آمده است که نه تنها صورت بلکه اندام جنسی هم ندارد و پزشکان را شوکه کرده است.

«تاندیوِه» مادر ۱۷ ساله آفریقایی این نوزاد عجیب، در انتظار اولین فرزند خود بود که در ماه پنجم و ششم بارداری دچار درد زایمان شد و به بیمارستان مراجعه کرد. این زن که بارداریش کاملا طبیعی بود زمانی که مورد چکاپ کارمندان بیمارستان قرار گرفت از فوت شدن نوزادش بعلت پاره ای از مشکلات با خبر شد و به منظور درمان اورژانسی به بیمارستان پیشرفته تر دیگری در آفریقای جنوبی منتقل شد و در نهایت در آنجا نوزادش را به دنیا آورد و جامعه پزشکی را شگفت زده کرد! متاسفانه معلوم نیست که این نوزاد که نه سر دارد، نه جمجمه و نه حتی پوسته سر در بدو تولد مرده است یا مرده به دنیا آمده است تنها می توان گفت که بدشکلی اش شبیه به بیماری «آنانسفالی» که یک بیماری ژنتیکی است می باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوزادِ بی‌ سر به دنیا آمد! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..