تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انصاری فرد عامل افزایش اعتبار کارانکا نزد هواداران ناتینگهام فارست

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سایت hitc انگلیس، در گزارشی به بررسی موضوع پیوستن کریم انصاری فرد به ناتینگهام فارست پرداخت و نوشت در شرایطی که این تیم نیاز به مهاجمی گلزن دارد، خرید انصاری فرد می تواند اعتبار آریتو کارانکا را نزد هواداران ناتینگهام فارست افزایش دهد.
این سایت می نویسد، ناتینگهام فارست در این فصل از رقابت های چمپیونشیپ فقط در یک بازی به پیروزی رسیده است و آنها در حال گفتگو برای انتقال کریم انصاری‌فرد، مهاجم ملی پوش ایرانی به عنوان بازیکن آزاد هستند.
در ادامه این گزارش با اشاره به این که ناتینگهام فارست به تازگی کلودیو یاکوب هافبک سابق وست بروم را به خدمت گرفته ، می نویسد:
اما این بدان معنا نیست که هواداران ناتینگهام فارست از این که این بازیکن شانزدهمین خرید تابستانی باشگاه است ،از شادی به هوا بپرند.
این تیم در حال حاضر دارای تعداد زیادی هافبک دفاعی دارد، ضمن این که پاناگیوتیس تاکتسیدیس هافبک ملی پوش یونان هم روز چهارشنبه به ناتینگهام پیوست. بنابراین تعدادی از طرفداران این تیم به توییتر رفتند تا بپرسند چرا کارانکا یک هافبک دیگر را به خدمت گرفته است، بخصوص وقتی که این تیم به جای هافبک، نیاز به یک گلزن دارد.
از ابتدای سال 2018 که کارانکا هدایت ناتینگهام فارست را بر عهده گرفته این تیم در امر گلزنی با مشکل مواجه بوده است. این تیم در شش بازی این فصل تنها هشت بار گلزنی کرده است، با وجود اینکه تعدادی از خلاق ترین استعدادهای لیگ را در اختیار دارد.
بنابراین جذب کریم انصاری فرد، به عنوان بازیکن آزاد، به کارانکا که تحت انتقاد قرار دارد،اعتبار می بخشد. زیرا این ملی‌پوش ایرانی در 27 بازی فصل گذشته برای تیم المپیاکوس یونان 18 گل به ثمر رساند و به نظر می‌رسد واقعا بازیکنی است که می‌تواند واقعا تاثیر گذار باشد و تفاوت ایجاد کند،برخلاف یاکوب و تاکتسیدیس.
این رسانه سپس به نقل از نشریه دیلی‌میل انگلیس نوشت: باشگاه ناتینگهام فارست در حال مذاکره با کریم انصاری‌فرد است، اما برای دریافت مجوز کار این بازیکن مشکلاتی دارد. با این حال، اگر آنها این کار را انجام دهند، آنها بازیکنی را که در فصل گذشته کارنامه بسیار خوبی در گلزنی داشته، جذب خواهند کرد و این همان چیزی است که اکنون فارست به بیش از هر چیز دیگری به آن نیاز دارد.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد رسمی ناتینگهام فارست به انصاری فرد رسید

انتهای پیام/


انصاری فرد عامل آشتی مربی و هواداران ناتینگهام فارست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انصاری فرد عامل افزایش اعتبار کارانکا نزد هواداران ناتینگهام فارست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..