تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آجرلو: شانس کسب مدال تیراندازی بازی‌های پارآسیایی را داریم

آجرلو: شانس کسب مدال در بازی‌های پارآسیایی را داریمیوسف آجرلو سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: شانس در رشته تیراندازی وجود ندارد، اما گاهی یک تیرانداز با بدشانسی فرصت کسب مدال در رقابت‌های آسیایی و جهانی را از دست می‌دهد و من امیدوارم شاگردانم در بازی‌های پارآسیایی جاکارتا با بدشانسی مواجه نشوند و بتواند مدال این دوره از بازی‌ها را کسب کنند.

او ادامه داد: در هیچ رشته‌ای نمی‌توان قول کسب مدال داد چرا که ورزش غیر قابل پیش بینی است و من هم قول کسب طلای بازی‌های پارآسیایی جاکارتا را نمی‌دهم. مطمئنم که ۵ ملی پوش ما از شانس‌های اصلی کسب مدال هستند که امیدوارم بتوانند روی سکو‌های قهرمانی قرار گیرند.

سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین عنوان کرد: در مسابقات اگر برای یک لحظه تمرکز یک ورزشکار بهم بخورد می‌تواند امتیاز زیادی را از دست بدهد برای همین ما تمام تلاش مان را کردیم که شرایط روحی و روانی ملی پوشان ما ایده آل باشد تا در روز مسابقه با مشکل مواجه نشوند و بتوانند نتیجه زحمات شان را با کسب خوشرنگ‌ترین مدال بازی‌ها بگیرند.

آجرلو افزود: مجید فلاح، سمیرا ارم، ساره جوانمردی، مرضیه خدابخشی، رقیه شجاعی و زهرا غلامزاده ۷ ملی پوش کشورمان هستند که در این دوره بازی‌های آسیایی در تپانچه بادی و ۵۰ متر، تفنگ بادی ایستاده و درازکشز در کلاس‌های مختلف شرکت می‌کنند که امیدوارم بتوانند با پیروزی برابر حریفان خود بهترین نتیجه را کسب کنند.

سرمربی تیم ملی درباره زمان برگزاری اردو‌های آمادگی گفت: در حال حاضر ملی پوشان برنامه تمرینی را دریافت کردند و به صورت غیر متمرکز در شهر‌های خود زیر نظر مربیان تمرین می‌کنند و از ۳۱ شهریورماه اردوی آخر که متصل به اعزام هست در تهران برگزار می‌شود.

او درباره شناخت از حریفان حاضر در بازی‌های پارآسیایی جاکارتا گفت: شناخت کافی را از عملکرد حریفان مان داریم و کشور‌های ژاپن، چین و کره جنوبی از رقبای اصلی تیم ملی ما در این بازی‌ها هستند و تلاش می‌کنیم با تمرین مناسب این حریفان را پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین عنوان کرد: این دوره از بازی‌های پارآسیایی در کسب سهمیه پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ تاثیر ندارد و بعد از این بازی‌ها در رقابت‌های ۲۰۱۹ شرکت می‌کنیم تا بتوانیم سهمیه بیشتری را برای پارالمپیک بدست آوریم.

بیشتر بخوانید:پاراتیرانداز کشورمان: با کسب مدال طلا، پرچمداری در جاکارتا را تاریخی می‌کنم ساره جوانمردی و سمیرا ارم پرچمداران ایران در بازی‌های پارا آسیایی جاکارتا شدند ارم: پرچمداری بانوان در جاکارتا نشان از توجه مسئولان دارد

انتهای پیام/

اظهارات آجرلو درباره تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آجرلو: شانس کسب مدال تیراندازی بازی‌های پارآسیایی را داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..