تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاصی/جزئیات قرارداد "یا&

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  "یازالده گومز" بازیکن پرتغالی آفریقایی که به سفارش وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال جذب شد و به ایران آمد از بازیکنانی است که در تست‌های پزشکی باشگاه استقلال رد شد، اما قرارداد با این بازیکن در قالب دعوت نامه به شکلی بسته شده است که او می‌توان طلب خود را از این باشگاه دریافت کند.

یازالده گومز در قراردادش با باشگاه استقلال مدعی است که این موضوع توافق شده است و تست پزشکی در این تعهد دخیل نیست و این باشگاه باید مبلغ توافق را کامل پرداخت کند.

اختصاصی/جزئیات قرارداد یازالده گومز با باشگاه استقلال

در متن قرارداد گومز این مفاد درج شده است: ابتدا اینکه مبلغ قرارداد با استقلال ۴۵۰ هزار یورو می‌باشد و اعتبار این قرارداد از ژانویه ۲۰۱۸ تا ژوئن ۲۰۱۹ است. در مورد بند دیگر قرارداد موضوع پاداش است که ۱۰۰ هزار یورو برای او تعیین شده است که با احتساب رقم قراداد واقعی وی رقمی معادل ۵۵۰ هزار یورو به این بازیگن تعلق می‌گیرد.

ماشین گلزنی استقلال به زعم ادعای شفر که مصدوم هم بود بابت حضورش در استقلال باید ماهانه ۳۵ هزار یورو دریافت می‌کرد و روال پرداخت پیش قرارداد این بازیکن بدین شکل تعیین شده بود.

در پایین برگه قرارداد این بازیکن نام سید رضا افتخاری مدیرعامل وقت باشگاه استقلال و امضای گومز وجود دارد و اشتباه مدیرعامل استقلال بر خلاف مفاد قانونی فیفا این امکان را به بازیکن داده است که با وجود تست‌های مردود پزشکی، طلب خود را از استقلال دریافت کند.البته باشگاه استقلال متعهد شده است که یک خودرو با راننده و یک منزل مسکونی در اختیار او قرار دهد.

باشگاه استقلال تمامی این موارد را در پیش قرارداد لحاظ کرده است و در بخشی از آن نیز نوشته است که در صورت تایید در تست پزشکی این قرارداد معتبر است، اما قوانین فیفا در این باره متفاوت است چرا که اگر قرارداد امضا شود و بازیکن در تست‌های پزشکی هم مردود شود قرارداد این بازیکن وجهه قانونی دارد و پول قرارداد او کامل باید پرداخت شود.

بدین ترتیب استقلال با یک بدهکاری کلان درگیر یک پرونده شکایت دیگر شد بدون اینکه حتی دقیقه‌ای از این بازیکن استفاده کند.

بیشتر بخوانید: گل زیبای مهاجم جدید استقلال در لیگ رومانی + فیلم تست قلب گومز در مرکز پزشکی

انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه استقلال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاصی/جزئیات قرارداد "یا&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..