تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به یاد «رت رینولدز»؛ ستاره جذاب سینمای دهه ۷۰

برترین ها: برت رینولدز ستاره‌ی فیلم Smokey and the Bandit (اسموکی و بندیت) و فیلم Boogie Nights (شب‌های خوش گذرانی) در سن ۸۲ سالگی و به خاطر بیماری طولانی مدت درگذشت.

برت رینولدز در سن ۸۲ سالگی درگذشت

این بازیگر، یکی از بزرگترین ستاره‌های فیلم‌های دهه ۱۹۷۰ به حساب می‌آید. او در آثاری مانند فیلم The Cannonball Run و فیلم Smokey and the Bandit (اسموکی و بندیت) حضور داشت و به ایفای نقش پرداخت. همین آثار باعث شد که او به‌شدت محبوب شود و در آن زمان در عرصه‌ی فیلمسازی جایگاه خوبی به‌دست بیاورد.

براساس گزارش جدید سایت خبری US Weekly، رینولدز در مرکز پزشکی ژوپیتر که در ایالت فلوریدا قرار دارد، درگذشت. مدت زیادی است که رینولدز در ایالت فلوریدا زندگی می‌کرد و در طی چند سال اخیر، در مراکز پزشکی به سر می‌برد و از بیماری طولانی مدتش رنج می‌کشید. با این وجود، حتی مریضی و کسالت هم مانع این هنرمند نبود و او همچنان به ایفای نقش در فیلم‌ها ادامه می‌داد. چندی پیش اعلام شده بود که او قرار است در فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود)، اثر جدید کوئنتین تارانتینو ایفای نقش کند. حال تیم تولید این اثر مجبور هستند بدون حضور چنین بازیگر فوق‌العاده‌ای کار خود را پیش ببرند.

برت رینولدز در سن ۸۲ سالگی درگذشت

با اینکه برت رینولدز درگذشت، اما میراث بسیار بزرگی را از خود به جا گذاشت. اگرچه فیلم‌هایی که رینولدز در آنها حضور داشت، خیلی به دلِ منتقدین نمی‌نشست و در نظر آنها محبوبیت زیادی نداشت، اما در آن برهه زمانی، او محبوب‌ترین بازیگر دنیای سینمایی هالیوود شناخته می‌شد. بین سال‌های ۱۹۷۸ تا ۱۹۸۲، او بزرگترین ستاره‌ی ایالات متحده به حساب می‌آمد. او در آثار اکشن و کمدی زیادی مانند فیلم The Cannonball Run، فیلم Smokey and the Bandit، فیلم The Longest Yard (طولانی‌ترین فاصله) و فیلم Starting Over (شروع دوباره) حضور داشت؛ آثاری که در نهایت به موفقیت نسبتا خوبی در باکس آفیس دست پیدا کرد.

اگرچه رینولدز بیشتر از همه به خاطر شخصیت آرام، جذاب و عاقلی که روی صفحه‌ی نمایش نشان می‌داد معروف شده بود، اما به عنوان یک بازیگر جدی‌تر هم تا حد زیادی موفق بود. در سال ۱۹۷۲ او در فیلم Deliverance (بازماندگان)، اثری از جان بورمن که یک کار کلاسیک محسوب می‌شد، حضور یافت. بعد از آن هم برت رینولدز در سال ۱۹۹۷ در فیلم Boogie Nights از توماس اندرسون ایفای نقش کرد و با مارک والبرگ همبازی شد. این فیلم باعث شد که رینولدز در همان سال موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب در بخش بهترین بازیگر مکمل مرد بشود.

برت رینولدز در سن ۸۲ سالگی درگذشت

با این حال، کار حرفه‌ای رینولدز آن‌طور که باید و شاید دیگر بعد از آن اثر پیشرفت چشمگیری نداشت. اینگونه انتظار می‌رفت که بعد از جایزه‌ای که برای فیلم Boogie Nights گرفت، به درجات خوبی دست پیدا کند و جایگاه بالاتری را به‌دست بیاورد اما بعد از آن، رینولدز اغلب اوقات نقش‌های کوتاهی را در فیلم‌ها و آثاری با بودجه‌های پایین ایفا می‌کرد؛ مانند صداپیشگی انیمیشن سریالی King of the Hill (پادشاه تپه) و همچنین انیمیشن سریالی American Dad! (بابای آمریکایی!).

در سال ۲۰۱۵، مجموعه خاطراتی از برت رینولدز با عنوان But Enough About Me منتشر شد. در این خاطرات، رینولدز اعتراف کرد که او در طی این سال‌ها، فرصت‌های بسیار زیادی را از دست داده بود. او اینگونه درباره‌ی خود و فرصت‌های از دست رفته‌اش نوشته بود:

برت رینولدز در سن ۸۲ سالگی درگذشت

من با آغوش باز، پذیرای نویسنده‌های جدید و حتی نقش‌های خطرناک نبودم زیرا اصلا دوست نداشتم که به عنوان یک بازیگر خودم را به چالش بکشم. من فقط دوست داشتم که اوقات خوبی داشته باشم. در نتیجه، همین کار باعث شد که من فرصت‌های بسیار زیادی را از دست بدهم و نتوانم توانایی‌های خودم را در ایفای نقش‌های جدی به نمایش بگذارد. بعد از گذشت مدت زمانی من بالاخره بیدار شدم و سعی کردم که این موضوع را درست کنم اما هیچکس به من فرصتی نمی‌داد.

با این وجود، جایگاه او به عنوان یکی از بزرگترین ستاره‌های فیلم‌های هالیوودی، غیرقابل انکار است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به یاد «رت رینولدز»؛ ستاره جذاب سینمای دهه ۷۰»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..