تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل ساعت‌های هوشمند خود را با رزولوشن بهتر تولید خواهد کرد

اپل ساعت‌های هوشمند خود را با رزولوشن بهتر تولید خواهد کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  چهار روز تا معرفی رسمی محصولات نسل جدید اپل مانده و انتظار می‌رود، در این مراسم از نسل بعدی ساعت‌های هوشمند اپل به نام Apple Watch 4 رونمایی شود. گفته می‌شود آخرین ورژن این ساعت هوشمند با صفحه نمایشی لب به لب تولید خواهد شد. بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده، اطلاعات جدید از سیستم عامل WatchOS 5 نشان می‌دهد که رزولوشن ساعت هوشمند نسل بعد اپل که با نمایشگری 42 میلیمتری تولید می‌شود، 384x480 خواهد بود. این نشان دهنده بیشتر شدن رزولوشن نمایشگر این دستگاه نسبت به نسل قبلی خود است که دارای رزولوشن 312x390 پیکسل روی نمایشگر 42 میلیمتری بود.

کمپانی اپل قصد دارد رزولوشن صفحه نمایش ساعت‌های هوشمند نسل چهارم خود را در کنار بزرگ کردن سایز صفحه نمایش خود از طریق کم کردن حاشیه‌های آن بیشتر کند. بر اساس این اطلاعات، می‌توان انتظار داشت که اپل برای ساعت‌های خود چهره‌های جدید در نظر خواهد گرفت تا هم به سایز بزرگتر صفحه نمایش بیشتر بیایند و هم به طراحی لب به لب نمایشگر بیشتر بیاید. در کنار چهره‌های جدیدی که برای اپل‌واچ‌ها در نظر گرفته شده، قابلیت‌های دیگری هم معرفی خواهند شد که یکی از آن‌ها، شاخص اشعه ماوراء بنفش در هوا خواهد بود. این شاخص، مقیاسی خواهد بود تا تشخیص دهد چه میزان پرتوهای نور خورشید برای کاربر خطرناک خواهند بود.

اگرچه، گفته می‌شود Apple Watch آنچنان مانند iPhone در مراسم رونمایی درخشان نخواهد بود، این گجت پوشیدنی موفقیت بزرگی برای کمپانی اپل به حساب می‌آید. اپل در حال حاضر پرفروش‌ترین برند ساعت در جهان است. بر اساس گزارش IDC، اپل در سه ماهه دوم سال حدود 4.7 میلیون دستگاه ساعت هوشمند به نقاط مختلف جهان ارسال کرده و حدود 3804 درصد در میزان فروش خود نسبت به سال گذشته رشد داشته است. این بدان معناست که اپل 17 درصد بازار جهانی را ازآن خود کرده است.

انتهای پیام/

نمایشگر ساعت‌های هوشمند اپل بزرگتر خواهند شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل ساعت‌های هوشمند خود را با رزولوشن بهتر تولید خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..