تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Notific Pro 7.3.0 برنامه اطلاعیه صفحه قفل اندروید

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ Notific Pro نرم افزاری است می توانید با نصب آن بر روی گوشی خود، اعلان های گوشی را به صورت زیباتری مشاهده کنید. این نرم افزار دارای چندین طرح مختلف است که می توانید با انتخاب طرح دلخواه، اعلان های گوشی مانند اس ام اس ها، تماس های از دست رفته و … را با ظاهری جذاب مشاهده کنید.

اگر گوشی تان در جیب است نگران نباشید چراکه Notific برای درک آن به اندازه کافی هوشمند است و صفحه را روشن نمی کند. اما اگر شما گوشی را به مدت 10 ثانیه (قابل تنظیم) از جیب خود بیرون بیاورید، صفحه برای شما روشن می شود. این نرم افزار در گوگل پلی به قیمت 0.99 دلار به فروش می رسد و توانسته است نمره عالی 4.2 از 5.0 را نیز کسب کند.

Notific


ویژگی نرم افزار Notific Pro:

پشتیبانی از سه تم مختلف و منحصر به فرد نداشتن هیچ گونه اتصالی به اینترنت برای محافظت از حریم شخصی کاربران روشن شدن صفحه نمایش در صورت دریافت اطلاعیه ها دارای حالت خصوصی برای نشان ندادن محتوای اطلاعیه های دریافتی حجم بسیار پایین و مصرف کم باتری نسبت به برنامه های مشابه قابلیت اجرای مستقیم اطلاعیه ها تنها با لمس ان ها کشیدن و رها کردن برای نمایش ندادن دوباره ناتفیکیشن قابلیت ایجاد بلک لیست برای جلوگیری از نمایش اطلاعیه برخی از برنامه ها

تصاویری از  محیط برنامه

 
 Notific Notific Notific  

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود Notific Pro 6.7.0 برنامه اطلاعیه صفحه قفل اندروید
قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.

حجم: 1 مگابايت

نسخه: 7.3.0

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.3
بارکد برای اندروید      


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Notific Pro 7.3.0 برنامه اطلاعیه صفحه قفل اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..